< Tilbake til oversikten

Ang. oppstart av kuren

lisa90 sa for siden:

Hei er ny her! har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på:
Jeg skal begynne på ketolyse også har jeg slutttet å amme. Har fremdeles melk i brystene, noen som vet om det har noe betydning for kuren, eller kan jeg bare begynne? Barnet får jo ikke av den melken uansett så..:)

Det andre er at jeg har fjernet galleblæren, det har vel heller ingen betydning?

Kanskje litt dumme spørsmål..men er greit å slippe å tenke på det..:)

takk:p

Mocca :) sa for siden:

Eg har også fjernet galleblæren. Har ikke hatt noen problemer med dette.:)
Har vært på ketolyse siden 4 januar.

Lykke til !! :)

lisa90 sa for siden:

Okei,det var bra å høre:) takk for svar dere!:D

Torkil sa for siden:

Hei
Og du har vel sendt PM til meg om dette?. Ingen problem med ketolyse når barnet får annen mat i tillegg til morsmelken. Og er ammingen ferdig - uansett om det er melk i brystene- er det i hvert tilfelle intet problem.
Mvh
Torkil :)

Superteddy sa for siden:

Så fantastisk! :) Trodde man ikke skulle amme i det hele tatt pga giftstoffer som skilles ut og kommer i melka. Har sluttet å amme for noen dager siden, men da kan han få det lille som er igjen da?? Han spiser 4 måltider med annen mat om dagen og får litt morsmelkerstatning i tillegg! Da vet jeg en liten en som blir glaaad!! :D

Mileyme sa for siden:

Så bra! Lykkelig liten en i kveld nå da!:) Jeg ammer noen kosestunder om dagen jeg også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.