< Tilbake til oversikten

Hva med dobbelhake?

Mr. Muscle sa for siden:

Når forsvinner den???? Noen som har opplevd løshud etter dobbelhake?

Nå er ihvertfall vekta parkert i 2 uker. Dersom jeg ikke har gått ned minst 2 kilo til neste veiing så går vekta rett i veggen :(;)

Fungirl sa for siden:

Den forsvinner, men det tar tid. Selv har jeg løs hud under haka, eller slappere hud iallefall :)

Mr. Muscle sa for siden:

Fantastisk. Her går jeg ned i vekt og ender opp som en halvsmeltet snømann :mad:

frkprym sa for siden:

Hehe, nå lo jeg godt. Fantastisk bilde i hodet mitt.

Tenkte jeg skulle se om jeg fant noen bilder av alle disse storslankerne som slanket seg ekstremt fort, feks på biggest looser e.l. Men det er kanskje vanskelig å vite om de har tatt operasjoner da...

frkprym sa for siden:

Fant to sider som omhandlet løs hud etter slanking. Den ene er ganske hard på at man bare må fortsette å redusere kroppsfettprosenten. Den andre sier at man må stelle seg pent med skrubber og bad og oljer og sånn, og så kanskje tenke på kroppsfettet.
Konklusjon må da bli at kroppsfettprosenten må ned.
Bodybuildernivå på 5% er vel kanskje LITT ekstremt...

www.bodyfatguide.com/LooseSkin.htm

www.bodyfatguide.com/LooseSkinTestimonial.htm

Carisma sa for siden:

Da jeg leste overskriften tenkte jeg umiddelbart: Nei takk, jeg har opptil flere selv.... :lol:

tinkerbella sa for siden:

De på biggest loser trener jo i timesvis hver dag, så det er nok en grunn til at de blir så flotte.

Trening er tingen. Minst 60 minutter hver dag! Hjelper kanskje ikke mot akkurat dobbelthaken men mot alt det andre som ellers vil henge og slenge.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.