Det oppfordres til og søke opp ting før man spør...og jeg prøver og prøver. :) Problemet er at jeg veldig ofte har problemer med og finne tingene. Har søkt på diverse oppskrifter etc og bedt om at det letes i både tråder og innlegg, ( I søk funksjonen på verktøylinjen) men jeg syns det stort sett kommer opp resultater som diverse journaler o.l, mange av de er jo veldig lange og vanskelige og finne frem i, og da er veien til et nytt spørsmål kort.. :o Finnes det andre måter og søke på som jeg ikke har funnet?
Enten går du inn på underkategkorien for oppskrifter og til høyre på siden finner du en knapp som heter: søk i dette forum.
Ellers så trykker du på søk øverst på alle siden, men isteden for å søke velger du avansert søk. Da kan du velge hvilken underkategori du skal søke på. Da slipper du unna alle journalene mm.
Søk via forsiden, eller fra google, med søkeord også site:lavkarbo.no, feks kjøttdeig site:lavkarbo.no
Da unngår du journalene :)
Du kan også søke i spesifikke "avdelinger" via avansert søk!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.