HJEEEEEEELP
Jeg er på dag 3 på kuren, og i dag våknet jeg av at jeg var gjennomsvett, pulsen slo i hundre, hadde hjertebank, svimmel, kvalm og helt rar i hodet.
Er det vanlig å bli sååå rar i kroppen av denne kuren? Hva kan jeg gjøre for å forebygge?
Jeg veit rett og slett ikke om jeg orker å være sånn hele tiden...
Bruker du kosttilskuddene til Ketolsekuren?
Er slett ikke uvanlig å få slike reaksjoner den første uka eller to. Er en stor prosess for kroppen å gå fra å ha karber som brennstoff over til fett :)
Er du sikker på at du drikker nok vann forresten?
Jeg var litt akutt dårlig i magen i går og dagen før, men anså det ikke som et problem. I dag våkna jeg av at jeg måtte nærmest springe på do. Alt er løst inni der. Så begynte jeg å kaldsvette, og følte meg skikkelig influensasyk. Nesten så jeg kasta opp, og jeg skjelver som bare det. Gikk av toalettet for å legge meg i senga, men måtte bare springe tilbake igjen etter et par minutter. Matlysta er dessuten så å si helt borte etter jeg starta med dette kostholdet.. =\ Men drikker mye vann - hele dagen - så vannmengden jeg har i meg er sannsynligvis mer enn nok. Usj, dette er for jævlig. :(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.