< Tilbake til oversikten

Bivirkninger

Maysan81 sa for siden:

HJEEEEEEELP
Jeg er på dag 3 på kuren, og i dag våknet jeg av at jeg var gjennomsvett, pulsen slo i hundre, hadde hjertebank, svimmel, kvalm og helt rar i hodet.

Er det vanlig å bli sååå rar i kroppen av denne kuren? Hva kan jeg gjøre for å forebygge?

Jeg veit rett og slett ikke om jeg orker å være sånn hele tiden...

Charlott sa for siden:

Bruker du kosttilskuddene til Ketolsekuren?
Er slett ikke uvanlig å få slike reaksjoner den første uka eller to. Er en stor prosess for kroppen å gå fra å ha karber som brennstoff over til fett :)
Er du sikker på at du drikker nok vann forresten?

A-p-o-c sa for siden:

Jeg hadde litt hjertebank selv, og fikk vite at jeg trengte å drikke mer vann. Og det hjalp. Kanskje det er det samme med deg? :)

"Bivirkningene" går nok over, kroppen din stiller jo om seg veldig nå. Imorgen kanskje det allerede er mye bedre!? :)

Maysan81 sa for siden:

Spiser magnesium, krom, og møllers dobbel. Hva mer trenger jeg?

Drikker omtrent 4-5liter om dagen...og ville mene dette var nok??!?
Men er nok bare kroppen som trenger å omstille seg.

Gerd sa for siden:

Helt vanlige bivirkninger.(iflg boka ;)

Dette går seg til :) Bare spis godt med grønnsaker, ta vitaminene og drikk vannet :)

Maysan81 sa for siden:

Det gikk heldigvis over, etter en dag:D Og dage etter var jeg i ketose!!! JIPPIII

Eirorinon sa for siden:

Jeg var litt akutt dårlig i magen i går og dagen før, men anså det ikke som et problem. I dag våkna jeg av at jeg måtte nærmest springe på do. Alt er løst inni der. Så begynte jeg å kaldsvette, og følte meg skikkelig influensasyk. Nesten så jeg kasta opp, og jeg skjelver som bare det. Gikk av toalettet for å legge meg i senga, men måtte bare springe tilbake igjen etter et par minutter. Matlysta er dessuten så å si helt borte etter jeg starta med dette kostholdet.. =\ Men drikker mye vann - hele dagen - så vannmengden jeg har i meg er sannsynligvis mer enn nok. Usj, dette er for jævlig. :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.