< Tilbake til oversikten

Hvor mange av dere har blogg? Ikke her da ...

Venus sa for siden:

Jeg bare lurer, ber ikke om linker og adresser,
men sånn generelt, hvor mange av dere skriver på en blogg?

Charlott sa for siden:

Jeg har blogg og er i perioder ganske flink til å oppdatere.... men, min blogg handler stort sett om hundene og det eneste kostholdet som blir omtalt der er hva valpis klarer å få i seg ;)

mofe sa for siden:

Jeg har :)

Forresten - en flott lavkarboblogg finner dere her: lenabetrice.net

Vettel sa for siden:

Skriver blogg, men den handler om helt andre saker enn det som er her inne. Samfunn, tanker, dill&dall. :) Tør ikke linke enda, må utvikle skriveegenskapene litt.

Shrinking Line sa for siden:

Jeg blogger. Mye om lavkarbo, men og om litt annet.

Supera sa for siden:

Jeg blogger, og har gjort det i 6 år. Det varierer veldig hvor aktiv jeg er. Kan skrive noen innlegg til dagen, for så å gå en måned til nesten... Jeg skriver ikke for at mange skal lese, jeg synes bare det er koselig å skrive i den (når ånden er der).

I det siste har det jo blitt for det meste lavkarbo, siden det er det som opptar meg. Legger ut litt oppskrifter i blant. Så lavkarbo og dagligdagse ting. Jeg liker ikke så godt å diskutere "krig og fred og sånn" på bloggen.

Smakfull sa for siden:

Har også blogg :) Har lagt ut litt oppskrifter, men den havner om mye rart i grunn. Er mest for min egen del og at jeg er glad i å ta bilder.

lionesse sa for siden:

Jeg har egentlig tre blogger. Har for tiden fullstendig skriveprolaps og har derfor ikke oppdatert noe på svært lenge. Jeg har mye på hjertet, og må snart bestemme meg om jeg skal være en blogger eller ikke.

Venus sa for siden:

Så koselig!
Jeg har også en blogg, men er litt ustabil med å skrive :p
Trenger heller ikke mange lesere, men skriver for å lufte tanker osv,
da syns jeg det er godt å være anonym :ja:

Lava sa for siden:

Jeg har en blogg :ja:
Noen ganger trykker jeg øverst, på "neste blogg" og finner mange fine, og mange
jeg ikke syns er fine..
Men, noen ganger er det bare norske, og ofte hobbyblogger som kommer opp,
andre ganger, (som nå) er det bare engelske blogger.. jaja

Licota sa for siden:

Jeg har også blogg! :) Stikk gjerne innom.

Link i signaturen min.

Fumle sa for siden:

Jeg har 2 blogger. En privat om kampen min mot kiloene og en offentlig en hvor jeg skriver om hverdagen osv :)

[url]www.charlottebloggen.com[/url]

Estrella sa for siden:

Jeg har blogg, men i det siste har jeg ikke hatt så mye å skrive der. Så kan bli litt kjedelig :p

Når jeg blogger skriver jeg om ting som opptar meg, hobby(jeg scrapper o.l) og mitt personlige liv:)

scartz sa for siden:

Jeg har blogg! :)
Skriver mye om lavkarbo, legger ut mye bilder av maten.
Samt legger ut litt youtube videoer, kommenterer media, sminke osv.
Og der tillater jeg meg å være fjortiss! ;P

www.superrosa.blogg.no

Estrella sa for siden:

Jeg så på bloggen din, superrosa.blogg.no, at vi er fra samme sted (nesten..):p

Tulip73 sa for siden:

Jeg har blogget i et år nå. Har vel for det meste skrevet om handarbeid, men det er også litt annet. Har vært lite aktiv der inne i de siste månedene, skyldes data/fotoproblemer, men har på følelsen at det kommer til å ta seg opp om en stund.

Besøk gjerne bloggen min: fruenh.blogspot.com/

scartz sa for siden:

Så kjekt :) Var innom bloggen din, gratulerer med gode resultater innen lavkarbo. Keep it ut! :D

Photobscura sa for siden:

Jeg har blogg hvor jeg legger ut bilder av strikke- og heklearbeider. Tror det ligger link under ''hjemmeside'' på profilen min her.
Ellers er vel dette det eneste stedet på nettet hvor jeg outer meg noe særlig. Er nok temmelig privat i internettverdenen og kunne aldri i verden ha hatt en åpen blogg om bare meg selv :o

Nannah sa for siden:

Jeg har lukket blogg her inne på lavkarbo og åpen på blogg.no...ikke om lavkarbo:)

Photobscura sa for siden:

Bloggen til Nannah er helt nydelig :love:

colour sa for siden:

litekarbo.blogg.no : )

Licota sa for siden:

Hva er adressen til den åpne bloggen? :)

Lava sa for siden:

beklager, men huff den siden var vanskelig å lese pga fargen...:o

russetinden sa for siden:

har blogg jeg, men den handler ikke om kosthold..men om barna våre,hundene..turer og hverdag :)

hvis noen vil lese sender jeg gjerne adressen i innboxen

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.