snoopygirl sa for siden:
måtte innom narvesen for å høre om de hadde de to athkins snopene,og det hadde de,,men det var jo masse karbo i de syns jeg,ihvertfall for meg...snufs-snufs.så da gikk jeg igjen uten noe godis da:hylgrine:
snoopygirl sa for siden:
måtte innom narvesen for å høre om de hadde de to athkins snopene,og det hadde de,,men det var jo masse karbo i de syns jeg,ihvertfall for meg...snufs-snufs.så da gikk jeg igjen uten noe godis da:hylgrine:
Musti sa for siden:
Lurer på om du også har latt deg lure sånn som jeg gjorde i førsten også.
Om jeg har forstått det riktig skal du trekke fra sukkeralkoholene ... og da skjønner du :D blir det bare 2 kh pr. sjokolade :D :D
[color=darkgreen][/color]
Løp og kjøp deg en du .. om du har lyst på. ;)
Musti sa for siden:
HP skrev til deg et annet sted:
De inneholder sukkeralkoholer, og for de fleste av oss teller ikke det som karbo :)
Andre produkter med Sukkeralkoholer er: Cavalier, Le Bron, Myoplex Carbsense, Carbrite.
Men jeg vet ikke hvordan det passer inn i kostholdet ditt i.o.m at jeg ikke kan noe om det :confused:
snoopygirl sa for siden:
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kan det være mulig da??????????????hadde jo vært toppers da...elsker sjokolade jeg......men er litt redd hvis jeg ikke er sikker:)
Iset sa for siden:
Det er 2 gram karbo i både advantage barene og i sjokoladen. ;) HELT 100.000.000 % SIKKERT!!! :)
Iset sa for siden:
Det står forresten på forsiden i et lite rødt felt. ;)
snoopygirl sa for siden:
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tusen takk for hjelpa.....da skal jeg jommen kjøpe meg det snart altså............gleeeeeeder meg veeeeeldig,er de gode begge to,,hvem er best????????????????
Musti sa for siden:
Jeg har bare smakt Hazelnut Crunch Bar og Morning Shine.
Hazelnut'en var kjempegod .. og Morning Shine er en frokostbar som var grei men ikke noe mer heller. Den skal jo også være en "måltidserstatter" og ikke "sjokolade".
Prøv deg fram du så finner du ut hvem du liker best.
snoopygirl sa for siden:
må liksom ta meg en gjøvik tur til i dag jeg..kremt...MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bare prøve de sjokoladene altsååer jo for godt til å være sant at det finnes noe med sååå lite karbo da:p er kjempedårlig vær og føre,,,men pytt pytt hva gjør man ikke for litt godis,,ha en toppers kveld,,,er nok på plass her seinere i dag jeg...
Musti sa for siden:
God tur, men, ... kjør pent på det glatte føret da!! :D
Roy82 sa for siden:
Den lille er "vanlig" sjokolade, veldig god! Den store, advantage baren har på en måte sånn konsistens som japp inni, med mørk sjokolade utenpå, veldig god den og, men husk at endulge bar, som er den lille ikke skal spises under induskjonen. Står bakpå alle produktene hvilke faser de passer til.:)
snoopygirl sa for siden:
nå har jeg kjøpt meg snop vøttu.....kjøpte den store jeg..ikke smakt enda...tenkte jeg skulle vente til småtten hadde lagt seg:)
er ikke i noen fase jeg,driver med ketolysekuren jeg,ikke noen faser der....gleder emg til å smake på den.....
Summer sa for siden:
Det er jo proteiner i advantage, mens den lille er bare snop....:)
Karin sa for siden:
Jeg syns hazelnut crunch bar er best. De små endulge er også fine, men jeg tror jeg foretrekker 85% sjokolade. Men den med mint er ganske god til kaffen. Det er to små bar'er i pakken, så kan man eventuelt dele det opp til to kaffestunder hvis man vil.
Morning shine spiste jeg i England i sommer, har fremdeles en liggende i kjøleskapet... Det var ikke helt min smak, men... Jeg skal på leirskole med klassen min om få uker, og da tror jeg nok at jeg tar med meg noen bar'er av forskjellig sort. Vanskelig å få sitt "eget" kosthold på leirskole, muligens. Best å være forberedt.
Forøvrig er advantage-bar'ene greie som kinosjokolade. Da er du mett resten av filmen og trenger ikke mer.
snoopygirl sa for siden:
har du kjøpt de andre her i landet eller????????????????????????
godt å¨ha noe snadder å ty til i blandt:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.