< Tilbake til oversikten

Har du (lavkarbo)blogg?

#1

Lindabtn sa for siden:

Jeg kunne godt tenke meg en tråd hvor vi samler bloggere.
Jeg er nemmelig interessert i å få flere blogger å lese :) Blogger som gjerne handler om kosthold, trening, helse, hobby, mammablogger, hverda'n osv...
Kanskje det er fler som kan få inspirasjon av nettopp din blogg?! :cool:

Sleng den inn da vel :D


#2

Lindabtn sa for siden:

Starter med min:

www.mittlavkarboliv.blogspot.no

Her legger jeg ut mange av mine oppskrifter. Skriver litt om mitt kosthold og litt generelt om trening og hvordan jeg og kroppen har det i hverdagen!

Velkommen :)


#3

Fumle sa for siden:

[url]www.charlottebloggen.com[/url]

Her er det litt av hvert :)





#7

LCHF4life sa for siden:

Har laget en side om LCHF i hverdagen med blogg. "Visjonen" er hvordan man kan spare tid (og karber) i en travel hverdag. Sidene er helt nyfødte, men sper på fortløpende :)

www.lchf4life.webs.com


#8

Lindabtn sa for siden:

Så bra at det tikker inn noen :) Da får jeg masse gøy å lese på!



#10

scartz sa for siden:

superrosa.blogg.no

Jeg blogger om mye forskjellig da, men har egen kategori for lavkarbo :)
Mye matbilder.



#12

Myrull sa for siden:

Min er egentlig en blogg om IVF og prøving, men det blri jo litt om vakt og kosthold også.


#13

loone sa for siden:

loonesverden.blogg.no/

Legger ut masse amatør-matoppskrifter/bilder. Vellykkede og.. mindre vellykkede:p også skriver jeg litt generelt om min ferd mot normalvektig :)




#16

Morbeline sa for siden:

Prøver å skrive hvordan det er underveis i 'prosessen' med å legge om kostholdet, litt ups and downs og slikt. Er jo ikke en typisk lavkarboblogg, ssiden jeg er relativt ny til lavkarbo og ikke har så mye kunnskaper ennå, men mest tanker rundt fra min side - fordeler og ulemper.

www.morbeline.com


#17

Nutta sa for siden:

Har akkurat laget en egen blogg om lavkarbo.. importert noen innlegg fra dn andre bloggen jeg har. Så dere må være tålmodige, men det kommer masse innlegg etterhvert :D

duonutta.blogspot.com/



#19

Lava sa for siden:

Fin blogg, men får jeg foreslå at du skriver bokmål? Hvis du vil at "flest mulig" skal lese så er ikke Stavanger dialekt den beste måten å skrive på.
Greitnok for meg å lese, som er derfra, men .. bare ett forslag, ikke vondt ment :klem:


#20

lillefixen sa for siden:

Hehe, jeg vet, og jeg har skrevet en del innlegg på bokmål.. Skrev alltid på Stavanger-dialekt i bloggen min tidligere når den kun var en "tulle-dagbok", prøver å lære meg til å skrive bokmål nå som jeg gjerne vil spre det glade lavkarbo-budskap :p


#21

Lava sa for siden:

Har forresten en liten blogg jeg også, ikke direkte om lavkarbo,
selv om jeg har lagt ut noen av oppskriftene mine nå.
Skriver om det jeg har lyst til,
Min blogg


#22

Flippy sa for siden:

Signerer denne, jeg :)

flippy-baby.blogspot.com/




#25

raskall sa for siden:

Jeg skriver i krympebloggen. Se link i signaturen min. :)


#26

Auroraflora sa for siden:

www.steinaldermat.blogg.no

  • min blogg om LCHF-kosthold fritt for kornprodukter og meieriprodukter (allergi- og intoleransevennlig). Oppskrifter, ideer, generelt om ernæring, trening, helse, kostholdspolitikk...

www.fetterfett.blogg.no

  • lavkarboblogg fri for gluten, mjølk, sukker og gjær (allergi-, intoleranse- og candida-vennlig).

#27

unaturligslank sa for siden:

Nei, men disse så utrolig spennende ut! Håper det kommer flere bra linker:)
Kan aldri få for mye bra informasjon, så var det bare det å få tid til å lese alt sammen:rolleyes:






#32

lottesdagbok sa for siden:

Jeg har laget meg en lavkarbo blogg.... Begynner ikke på lavkarbo før på fredag, men har begynt å skrive litt da.... hyggelig med litt tips/tilbakemeldinger




#35

Bee sa for siden:

Jeg laga meg ny blogg i GÅR. :p

Her!






#40

millah sa for siden:

Så kjekt! Her var det jo flere blogger jeg kan sjekke ut! Selv har jeg også starta en blogg ganske nylig, og her er den:

drommelandet.blogg.sol.no/



#42

bærrgen sa for siden:

Jeg sliter litt med å komme igang med både blogging og diett for tiden. Det ene følger det andre. Men har intensjoner om å bli mye bedre på begge deler!

Bloggen min finner du her



#44

Opheliia sa for siden:

Innom å titter akkurat NÅ:p

Edit: Du havnet i bokmerkene mine, under kategorien "blogg"! Bra blogg og søt datter du har (hun som smakte på deigen og sa den var verdens beste deig... men som ikke likte kjeksa:P)



#46

Opheliia sa for siden:

Jeg leser bloggen din:D



#48

Bee sa for siden:

Hvem er forfatteren av LCHF-bloggen? :D



#50

senorita sa for siden:

jeg har laget meg en!! helt ny og blond på blogging men.. skal prøve så godt jeg kan :D

[url]www.lkhf.blogg.no[/url]


#51

Opheliia sa for siden:

Jeg prøvde å legge deg til som venn på blogg.no, men det var ikke mulig :p


#52

senorita sa for siden:

Jeg såg du hadde skrevet kommentar da <3 min første kommentar. hihi


#53

mamma87 sa for siden:

legg gjerne meg til venn :)


#54

senorita sa for siden:

helt blond på sånt.. hvordan gjør man det? på blogg?



#56

senorita sa for siden:

ja fikk til nå :D måtte logge meg inn på blogg, kom ikke opp noe her nå... :) Du har en flott blogg :) Både du og Opheliia :)


#57

Mat er min medisin sa for siden:

Her er vårt diskusjonsforum om riktig kost, trening og helse på Facebook:

Mat er min medisin


#58

Opheliia sa for siden:

Takk takk :)


#59

Opheliia sa for siden:

Jeg prøvde å søke deg opp også, får å få deg som venn, men kommer ikke noen resultater, så bruker du navnet ditt eller noe på profilen din?


#60

senorita sa for siden:

Nei jeg vet ikke.. jeg fant deg men klarer ikke legge deg til som venn.. snodig.. jeg har kanskje ikke laget noe profil om meg selv.. men jeg klarte jo å legge til ida..


#61

Opheliia sa for siden:

Merkelig....


#62

scartz sa for siden:

Nå er min oppskriftsblogg for lavkarbo endelig ferdig! :)

www.spislavkarbo.blogg.no

Sier det samme som står på fremsiden av bloggen:
Oppskriftene og mange av bildene er ikke mine! De er kun der som en inspirasjon til oss alle som spiser lavkarbo! :) Oppskrifter og bilder er hentet fra her, blogger og andre nettsider. Ser du noe som er ditt og ikke vil ha det på bloggen, gi beskjed! :)

Jeg har sperret for at bloggen vises på blogg.no og jeg har sperret kommentarer.

Jeg skulle gjerne referert til alle som eier hva, men denne oppskriftsboka har jeg jobba med i godt over ett år, så jeg husker desverre ikke hvor alt er hentet :(


#63

senorita sa for siden:

har du lov å legge ut bilder og sånn som er andre sine uten å spørre dem da egentlig? Fin tanke å samle sånt, men litt merkelig å stjele andres bilder for å lage en egen blogg..


#64

Mellon sa for siden:

Jeg har, men den er ikke i bruk for tiden, men kommer til å ta den i bruk om jeg får til å blogge og legge ut bilder via Iphone4

Og link ja: lavkarbolunsj.blogspot.com/

I utgangspunktet var det tenkt å legge ut lunsjene jeg tok med på jobb i lapttoplunsjboksen min, men kommer nok til å legge ut alt av mat jeg spiser og lager


#65

scartz sa for siden:

Egentlig så startet det hele for min egen del, da jeg er elendig til å være kreativ på lavkarbo, og da hjelper det med oppskrifter og bilder. Men så bare bygde det seg ut hele tiden, og plutselig var det over 100 oppskrifter, og mange liker så godt at man deler med seg..

Som sagt, har nevnt både her og på bloggen at det ikke er mitt, og er det noen som ikke vil ha matbildet sitt ute så regner jeg med de gir beskjed. Og om noen ønsker referanse til sin blogg/navn, så er det selvfølgelig ok. Har nå referert i alle innlegg til eier av bilde/oppskrift, på alle jeg klarte å grave frem eller husket :)

Hovedgrunnen til at det ble til en blogg, er fordi jeg ikke kan sjekke ut oppskriftene mine når jeg er på jobb! :p På nett så har jeg tilgang til dem uansett hvor, spesielt når jeg er på butikken og trenger ingrediensene ;) + blogg.no er gratis domene ^^

Er ment for å inspirere hverandre, ikke stjele, på noen måte :)


#66

Opheliia sa for siden:

Jeg låner litt oppskrifter av deg :D


#67

scartz sa for siden:

Lån ivei, er derfor de er der! :D


#68

gryggaa sa for siden:

Mange fine oppskrifter på bloggen din!!! :)


#69

vimsen85 sa for siden:

Hei
Er det noen av dere som har blogspotblog og kan fortelle meg hvordan jeg får sånne forskjellige knapper øverst på siden (sånn der det står hjem, hva spiser jeg, oppskrifter o.l)? Noen som vet?



#71

Mellon sa for siden:

Nå klarer jeg å blogge via iPhonen, så da oppdateres denne daglig :D


#72

|Ingrrid sa for siden:

Har akkurat startet med lavkarbo, har en egen kategori for innleggene om det, ellers mye om det som skjer ellers :)

ingrid.vgb.no, snart blir det:
ingridsblogg.no




#75

manne_05 sa for siden:

krussedull.blogspot.com/ er min blogg:) akkurat begynt på esylife. Så er litt grønn på alt dette lavkarbo greiene, men lærer vel mye er håper jeg:)



#77

Bollemor sa for siden:

[url]www.bollemoor.blogg.no[/url]
Er ikke så flink til å oppdatere hver dag.. Men blir vel etterhvert;)


#78

Augustina sa for siden:

Sjekk ut motivated.blogg.no - et samarbeidsprosjekt mellom meg og 9 andre fantastiske jenter. Tre av oss (inkludert meg) spiser lavkarbo. Lone er en av dem! :)

Det er hovedsakelig en motivasjons- og inspirasjonsblogg for vektreduksjon og å holde vekta etterpå - uansett hvilke fremgangsmåte. Den er nystartet, men fått en skikkelig flying start.

Titt inn, titt inn :) :)




#81

surflover sa for siden:

Min blogg handler om litt mat, litt interiør, litt strikking og litt kos :D


#82

Rosalita2011 sa for siden:

Er det noe feil med bloggen din?? Kommer opp at man må taste inn brukernavn og passord???:confused:




#85

Spitsy sa for siden:

mom4life.blogg.no
Skriver mammablogg egentlig, men er startet på lavkarbo igjen så da blir det skrevet mye om det og :)




#88

lottesinverden sa for siden:

Har endret en del på bloggen, utseende og slikt.....

Har også skaffet meg twitter til bloggen, hyggelig å få noen følgere hvis noen av dere har twitter, ligger link til høyre på bloggen, ellers så er navnet mitt på twitter også lottesinverden


#89

Veggpryd sa for siden:

Har startet blogg jeg også - etter 4 års funderinger på om jeg skal eller ikke... :)

lchfnorge.blogspot.com

Gjett tre ganger hva den handler om. :lol:


#90

JanneBL sa for siden:

Skriver om mye forskjellig, blant annet lavkarbo :) Du finner en kategori på høyre siden med lavkarbo. Er nybegynner på dette med blogg, men det kommer flere oppskrifter etter hvert :p

Jannebl.blogg.no :cool:


#91

aurols sa for siden:

Jeg startet min egen blogg forrige uke, så den er veldig ny. Der har jeg som mål å bevise at ungdom opplever suksess med lavkarbo, og at det er mulig å gå ned i vekt selv midt i den hektiske russetiden! Jeg skriver om hvordan jeg opplever lavkarbo, masse tips, oppskrifter, osv! :-D Velkommen!


#92

vimsen85 sa for siden:

Jeg har pusset opp bloggen min litt. Velkommen innom. Håper dere liker det nye utseende :D Link i signaturen min.


#93

lille_trille sa for siden:

Sveipa så vidt innom. Supert. Har bokmerka den, så skal ha meg en hyrdestund å lese i kveld :)


#94

bærrgen sa for siden:

Jeg har forsåvidt en blogg. Ikke mye liv der, verken fra meg eller lesere. Skal prøve å blåse støv av den igjen ;)




#97

sellah sa for siden:

[url]www.sellah-hverdagerennymulighet.blogspot.com[/url]




#100

Ziltoidia sa for siden:

Får vel slenge opp matbloggen min da: goodshiplollypoop.blogspot.com

Tittelen var egentlig noe midlertidig... men appetittvekkende som den er, har jeg latt den bli. :P

Får håpe noen drar nytte av online-kokeboka mi. x)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.