Ungmamma87 sa for siden:
Hei har brukt diett. no og registrert mat. Starta på lavkarbo/protein diett i dag.
Energi:1424Fett:92.12Karbohydrat:1.8Protein:134.66
Dette er det jeg har fått i meg i dag. Hva er deres reaksjon??? Takk
Ungmamma87 sa for siden:
Hei har brukt diett. no og registrert mat. Starta på lavkarbo/protein diett i dag.
Energi:1424Fett:92.12Karbohydrat:1.8Protein:134.66
Dette er det jeg har fått i meg i dag. Hva er deres reaksjon??? Takk
Nannah sa for siden:
Vanskelig å si utfra tallene. Forstår jeg rett at du har spist 1,8g karbohydrater?
Isåfall er det veldig lite synes jeg...du trenger grønnsaker :)
nellie sa for siden:
Er det noe egenkomponert eller er det en spesiell diett eller?
litt enklere å gi deg råd hvis man vet hva du holder på med:)
Yonah sa for siden:
Vær obs på at diett.no inneholder en god del feil, rømme eller fløte og cottage cheese kom feil opp hos meg, med 3-4 ganger så mye kalorier som riktig, lurer på om det gjaldt smør, bacon og noe annet kjøtt og.. Sluttet å bruke programmet jeg, siden den regent feil på akkurat de matvarene jeg brukte daglig.
Men er det lavfett kur du driver med? Uten grønnsaker? Du har spist langt lite fett mot proteiner føler jeg og sannsynligvis knapt rørt grønnsaker... Men om det er egenkomponert så får du trikse med det selv.
nellie sa for siden:
er ikke bare på kalorier de har feil. De har masse feil på karbohydratinnhold også.
Yonah sa for siden:
Ja, det også. Jeg merket meg kaloriene fordi jeg fikk jo sjokk da jeg så at diett mente jeg hadde spist 5000kcl flere dager på rad, og det er mye for en lavkarber også.. Men jeg skjønte jo at det var feil da;)
Ungmamma87 sa for siden:
Takk for svar.. tror jeg dropper å bruke den tabellen. Prøver meg på slank uten å sulte" lavkarbo bok jeg kom over. Protein diett. Er helt ny på dette her.
Yonah sa for siden:
Hvem har skrevet den boka? Aldri hørt om den jeg...
arnakristin sa for siden:
Her er boka den er oversatt fra engelsk:
www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=147149
Ungmamma87 sa for siden:
ja akuratt den boka er det jeg har lest ;-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.