< Tilbake til oversikten

Hjelp. 2 uker. Ingen nedgang

ned10kg:) sa for siden:

Begynnte 4 januar.. Har gått ned 3.5 kg de 2 første ukene.. no de 2 siste har ikkje vekta endra seg.. hjelp?
Eg spiser 15 g karbo dagen. MEN har vert borti søtstoff og bringebær. No skal eg kutte de ut og se om vekta blir snillere.. vanlig at vekta står slik i ro? Kjenner ein anelse panikk.. nesten som eg vil gje opp.. trasig.

ThereseA sa for siden:

det er veldig mange som går ned fort de første ukene, så kan det godt stoppe opp litt, men det er helt normalt... er godt for kroppen din at det ikke går for fort... kommer helt ann på hvor mye du skal ned og.. hvor for du går ned.

Er 1.65 høg.. veide 75.5 og nå veier eg 72
Sååå det er ikkje mye eg skal ned. samboer har rast ned 8 kg men han skal ned 25 kg. Så kan det vere de? Eg er i ketose. Det har eg vert heile vegen.

ThereseA sa for siden:

siden du ikke skal ned så mye så tar det mye lengre tid for din kropp og gå ned enn for de som skal gå ned mye mer... er bare til å ta tiden til hjelp.. men ikke bare tenk på vekta, tenk på alt det andre som er så mye bedre med lavkarbo... og om du vil så kan du jo måle cm for der kan du gå ned selvom du ikke går ned i vekt

Takk:) Hatt mens denne uken. Veide meg i dag tidlig.. var fortsatt det samme. Men tar noen dager kanskje før vannet er borte frå kroppen?

Cassiopeia sa for siden:

Obs: Tråden er nesten to år gammel

Gerd sa for siden:

Ketolyse er innenfor LCHF ;)

dessuten er denne tråden fra februar 2010 :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.