Hei! For meg er alt dette helt nytt. Startet på kuren mandag, og har gått ned 1,5 kg til nå. Er dette bra? Håper jeg kan klare å gå ned i allefall 7-8 kg, syns det er vanskelig å ikke kunne spise brød og frukt, men det går vel over.
I følge boken skal vektreduksjonen for alvor starte i neste uke. Noen som har erfaringer med dette?
På forhånd tusen takk:)
Ja å løpe på do er noe jeg begynner å bli god til;)
venner meg nok til det etterhvert, men har så utrolig lyst på brownies av alle ting:) Bruker stix, og der er det utslag. Håper det betyr at jeg er godt i gang.
Ja det var det jeg tenkte da jeg startet, men sliter med å få i meg mat. Føler liksom at det blir for fett, og egg er ikke tingen kjenner jeg. Men det er sikkert bare startproblemer. Kommer nok inn i det:)
Hei hei
Jeg hadde også oppstart på Ketolysekuren på mandag. Har ikke veid meg enda, så blir spennende å se hva tallene viser i morgen.
Har løpt sti inn til toalettet ;) Hehe.
Jeg savner faktisk ikke brød og frukt. Jeg føler meg i SUPERFORM. (slet bare litt dag 3), men det var nok fordi jeg ikke hadde begynt med vitaminer enda. DET ER VIKTIG ALTSÅ!!
Titt på disse oppskirftene, så oppdager du at det er mye godt du kan spise!
Litt av nøkkelen til å holde ut, er å variere kostholdet like mye som man gjør på høykarbomat!
Da blir man ikke så matlei og savner ikke det man helst ikke skal ha!
Øk fett- inntaket gradvis, så blir det ikke så uvant og systemet ditt får ikke sjokk!;)
Lykke til!:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.