< Tilbake til oversikten

Ny på ketolysekuren

duggis sa for siden:

Hei! For meg er alt dette helt nytt. Startet på kuren mandag, og har gått ned 1,5 kg til nå. Er dette bra? Håper jeg kan klare å gå ned i allefall 7-8 kg, syns det er vanskelig å ikke kunne spise brød og frukt, men det går vel over.
I følge boken skal vektreduksjonen for alvor starte i neste uke. Noen som har erfaringer med dette?
På forhånd tusen takk:)

Mocca :) sa for siden:

De første kg som forsvinner er vann i kroppen! Så starter fettforbrenningen! Alt fra 0,5kg til 2 kg i uka er normalt.

Du venner deg til kosthold uten div matvarer. Bare hold ut!:)

duggis sa for siden:

Ja å løpe på do er noe jeg begynner å bli god til;)
venner meg nok til det etterhvert, men har så utrolig lyst på brownies av alle ting:) Bruker stix, og der er det utslag. Håper det betyr at jeg er godt i gang.

:) Hehe!
Søthoget forsvinner nok etter hvert! Er så mange andre gode matvarer man kan spise! :)

duggis sa for siden:

Ja det var det jeg tenkte da jeg startet, men sliter med å få i meg mat. Føler liksom at det blir for fett, og egg er ikke tingen kjenner jeg. Men det er sikkert bare startproblemer. Kommer nok inn i det:)

Har du prøvd cocosa i te? Eller i kaffe?
Greit for å få i seg nok fett!

Frk.Sofie sa for siden:

Hei:) Dette er nytt for meg også men veldig spennende syns jeg..

Maysan81 sa for siden:

Hei hei
Jeg hadde også oppstart på Ketolysekuren på mandag. Har ikke veid meg enda, så blir spennende å se hva tallene viser i morgen.
Har løpt sti inn til toalettet ;) Hehe.
Jeg savner faktisk ikke brød og frukt. Jeg føler meg i SUPERFORM. (slet bare litt dag 3), men det var nok fordi jeg ikke hadde begynt med vitaminer enda. DET ER VIKTIG ALTSÅ!!

DETTE ER SÅ SINNSYKT SPENNENDE:

Kitt sa for siden:

Her er en tråd med frokost/lunsj- forslag!
Gerds fantastiske oppskrifter
Flere fra Gerd
Middagstråden

Titt på disse oppskirftene, så oppdager du at det er mye godt du kan spise!
Litt av nøkkelen til å holde ut, er å variere kostholdet like mye som man gjør på høykarbomat!
Da blir man ikke så matlei og savner ikke det man helst ikke skal ha!
Øk fett- inntaket gradvis, så blir det ikke så uvant og systemet ditt får ikke sjokk!;)

Lykke til!:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.