Bionach sa for siden:
Litt om meg. Jeg er i slutten av tyveårene, mann på 194 og veier nå 121 kilo. Startet på 138 kg og fra juni til august raste jeg ned til 115 kg. Har hatt en ganske ujevn høst, litt på og av men har holdt vekten på ca 120 kg. SKeiet ut i jula og skulle nå starte på nytt for fullt. Har gått på kuren siden 4 januar og har knapt gått ned 4 kg(startet på 125 kg). Jeg spiser akkurat samme som før(tror jeg da). Eneste forskjellen er litt mindre fysisk aktivitet.
Dagsmeny:
Frokost - egg og bacon/ lav karbo karbonader(2,6 g pr 100g) med litt løk, sopp og majo eller rømme.
Lunsj - kyllingvinger eller kotelett
Middag - stekt mat(kylling/kotelett/fisk) med blomkål, brokkoli og salat. Spiser litt løk og paprika men har liksom ikke tatt av på det området heller.Noen ganger fiske eller kyllingform men ikke så mye karbo at det skal gjøre noe. Forrige runde drakk jeg pepsi max og fun light saft og gikk ned så kan ikke være det som er et problem??
SÅ over til problemet. Denne andre gangen så går jeg da ikke ned og nå holder jeg på å miste motet HELT!HJELP MEG?!?!?! Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre og hvorfor dette skjer. Er det en kjensgjerning at andre gangen ketolyse kuren skal startes så er det LANGT verre?