timich sa for siden:
Mmmmmmm!! Takk til den som kom på det, er jo knakende godt! Jeg trodde det skulle bli litt ekkelt med det fettet, men det er skikkelig yummy! Nå kan jeg nesten ikke drikke kaffe uten. Og så enkelt det ble å få i seg fett da:)
timich sa for siden:
Mmmmmmm!! Takk til den som kom på det, er jo knakende godt! Jeg trodde det skulle bli litt ekkelt med det fettet, men det er skikkelig yummy! Nå kan jeg nesten ikke drikke kaffe uten. Og så enkelt det ble å få i seg fett da:)
mortenm sa for siden:
Bruker du da den med kokossmak, eller uten??
timich sa for siden:
Jeg bruker den med kokossmak, den er kaldpresset. Den uten kokossmak bruker jeg bare til baking og steking. Den med kokossmak gjør seg vanvittig godt i kaffe, forutsatt at du liker kokos da. Men jeg er ikke en veldig stor kokos-spiser til vanlig altså, men jeg liker f.eks. kokosmakroner og Bounty-sjokolade (som jeg ikke spiser nå altså...;)). Nå syns jeg at kaffen blir kjedelig uten Cocosa i.
Charlott sa for siden:
Om du tar i ørlite kanel samt en dæsj fløte blir det rene desserten! :p
timich sa for siden:
Ååååååh!! DET var godt det! Takk:D
Amereta sa for siden:
Cocosa i kaffe er bare himmelsk, og med kanel og fløte :D
Tiki sa for siden:
Dette skal prøves. Har akkurat begynt med det i teen, men jeg drikker jo mye mere kaffe vanligvis.
Millsi sa for siden:
Kan cocosa brukes på Lindeberg å? Skal jo ha litt fet der å,men blir det for mye?
Brukte det en del da jeg var på ketolyse.
MiniMe74 sa for siden:
Jeg er vanligvis veldig glad en sukkett i kaffen, men er det veldig fy fy det i kaffen med cocosa, fløte og kanel?
Har jo forstått at man bør prøve å unngå søtningsstoffet så mye som mulig?
Hilsen snart-MimiMe :)
Fumle sa for siden:
KJEMPEGODT!!!!
Har bare hatt med fløte og cocosa, men skal rakkern meg smake med kanel i tillegg! :D
Borealis sa for siden:
Jeg pleier drikke kaffe med cocosa og fløte, - og 1/2 ts sukrin. Det er godt!!
Imorgen skal jeg prøve med litt kanel oppi også! :p
Kitt sa for siden:
Hvorvidt du vil bruke søtstoff eller ikke, er helt opp til deg selv!:)
For noen er det en partystopper, for noen opprettholder det søtbehovet, andre tåler det ikke og noen er bare i mot det!
aatinka sa for siden:
Hei!
Gjør dere noe spesielt med Cocosaen i kaffe/te eller har dere det bare oppi og lar det smelte? Jeg har gjort dette i te, men den legger seg bare oppå teen min. Og så brenner jeg meg når jeg drikker den varme teen gjennom den ikke så veldig varme Cocosaen...
frifuggel sa for siden:
La den stå litt, så er alt like varmt.. ;)
aatinka sa for siden:
:eek::o
Hmmm.. Utålmodig? Moi? :D
Fumle sa for siden:
Edit: Kanel sammen med cocosaen i kaffen er KJEMPEGODT! Mmmmmm... Daglig dessert liker vi ;)
Labomba sa for siden:
;) Det der er så sant!!! Jeg bruker Atkins advantage bar hver dag til kaffen, skjærer den opp i små biter og storkoser meg, og har ikke en eneste gang vært ute av ketose på disse 3 ukene. Men som du sier er det veldig opp til den enkelte. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.