< Tilbake til oversikten

Lavkarbo når man er syk??

wollafruen sa for siden:

Noroviruset herjer familien, magesjau og oppkast over en lav sko. Energien er på et suverent bunnivå, og jeg kan faktisk ikke huske at jeg har vært såååå dårlig i forb. med magesjau/oppkast NOEN gang :eek:... Barna har vært syke i halvannen uke (er nå friske) men nå er både jeg og mannen syke! Gud bedre...

Så til spørsmålet mitt: Det frister ikke akkurat med fett og proteiner i denne tilstanden. I den grad jeg får i meg noe i det hele tatt. Jeg tenker stadig på at jeg skulle prøvd en liten bokstavkjeks fra skuffen på kjøkkenet, men det er liksom så langt jeg strekker meg i form av "matlyst".....uff....synd på seg

Fumle sa for siden:

Jeg er akkurat ferdig med magesjau og oppkast og når det har herjet på som verst så har jeg ikke spist i det hele tatt.. Problemet nå er at nå gjør magen min opprør mot å spise mye fett så jeg kjenner det godt gallemessig sett, men det er på vei til å roe seg ned.

Jeg tror at når man er syk så må man egentlig gjøre det du føler for. Er ikke bare bare å få i seg fettrik mat når bare lukten gjør at magen vrenger seg!

Masse god bedring forresten!! Ta ting som det kommer du og start heller i det små når du føler deg bedre :) Er ikke akkurat ofte man er syk heller så tror ikke det kommer til å ha sååå mye å si :)

Vic80 sa for siden:

Hei wollafruen! Kjøp eller finn det groveste brødet du har, rist det og ta litt smør på, og prøver du å drikke masse vann selvom det muligens bare får deg til å kaste opp igjen, men det som er problemet med omgangssyken er at kroppen mister alt av vann, så du får ufattelig vondt i hodet hvis du ikke drikker masse vann. Jeg er en kjent "omgangssyke" jente i familien, er det en sykdom jeg har hatt mye av så er det den, og dette er det beste tipset jeg kan gi. Du begynner nok rett på igjen når du blir ordentlig frisk så det gjør nok ikke noe disse dagene du er dårlig. GOD BEDRIIING=)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.