< Tilbake til oversikten

Kalorier og næringskalkulator på nett!

Cæmmis sa for siden:

Hei.

Vet at mange her sverger til diett.no for å regne ut hvor mye man får i seg osv. Derfor ville jeg tipse om caloriesperhour.com! Denne siden har mye mer detaljert liste over mat, du kan regne ut hvor mye kcal du forbrenner ved så og si ALLE typer aktivitet/trening, regne ut hvor mange kcal du max må spise for å gå ned i vekt (for de som ikke er på streng ketolyse seff) osv.

Man kan legge inn hvor mye aktivitet man har vært i, og så hvor mye og hva slags mat man har spist og så regner den ut "summen" for deg også.

Har benyttet meg av denne siden i mange år nå, og den bli bare bedre og bedre. Hvis man spise mye av Amerikanske varer kan man også skrive inn hvilket merke bønner (e.l.) man har spist.

Det er verdt å prøve, og man trenger ikke å registrere seg engang =)

Cæmmis :rolleyes:

Carisma sa for siden:

Siden vi på lavkarbo ikke teller kalorier, så spørs det hvor mye det har for seg. Hvertfall siden det er umulig å regne ut hvor mye man forbrenner ved de forskjellige tyopene aktivitet, og to personer forbrenner ikke det samme. :rolleyes:

Cæmmis sa for siden:

Fullt klar over det, men har allikevel sett at mange her bruker diett.no til å regne ut kcal og carbs, så jeg tenkte det kunne være et greit tips. Og så er det sikkert mange som titter innom her som ikke følger "ketose/lavkarbo uten å telle kalorier" opplegget helt slavisk ;)

elblobbo sa for siden:

Er ny her så det kan hende at dette er skrevet før ett eller annet sted. Matoppskrifet.no har liste over karber og caloriecount.about.com veldig fin. Brukte den før jeg gikk over til ketolyse. Bruker den fortsatt ti å skrive inn vektnedgangen slik at jeg kan få grafer der (er litt nerd).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.