< Tilbake til oversikten

Slankekrigen

Gamla sa for siden:

Så Slankekrigen på TV Norge sist søndag. Det er noe av det mest brutale slankeopplegget jeg har sett! :_oppgitt: Noen andre som så det?
En av personene som er med har muligheten til å vinne en større pengesum. ( husker ikke helt hvor mye).
Ikke bare får de lite mat og har svært lange og harde treningsøkter men de ble også utsatt for store matfristelser! Ja ,jeg synes det måtte være rene torturen!
Greit nok at de selv velger å være med på noe sånt, men likevel!
Fortsettelse kommer på søndag, hvis noen vil se det.;)

Aline sa for siden:

så det....!!!! :eek: men det er jo laget for underholdning mer enn for å hjelpe...
de får jo sikkert flere råd enn vi ser på matfronten (får jeg håpe!!) men den fristingen med mat er tortur, ja!!!

og alt hardkjøret med trening... enten kommer de til å ende opp som treningsnarkomaner eller de kommer aldri til å trene igjen :p

elian sa for siden:

Helt enig med dere.... Må jo innrømme at jeg så det, og at jeg sikkert kommer til å følge med på det også.... Men alikevel, synes jeg det er tortur ja... SELV om deltakerene selv har meldt seg på....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.