< Tilbake til oversikten

Hvilke matvarer bør en begynne med å bestille?

mokki sa for siden:

Er inne og ser litt på de ulike matrettene på eurodietten. Har jo et håp om å få godkjent oppstart neste mandag. Vil jo ha klart det jeg skal bestille ganske så kjapt så jeg kommer i gang....
Så, hva er lurt å bestille? ser de har en startpakke. Er denne lur å begynne med? Jeg kjenner jo at sjokoladepudding og kakao og kjeks og alle disse tingene er mye mer spennende enn kyllingsuppe.. hehe... Men kan jo ikke leve på dessert. er jo noe med å bruke dietten til å normalisere et kosthold, og kan jo ikke leve på sjokoladepudding den tiden jeg er på eurodiett med tanke på den gangen jeg er ferdig slanket og skal leve et normalt liv med vanlig mat....
Så, tips til en usikker en?

Popp sa for siden:

Hei -
Jeg startet opp denne uken og hadde da bestilt startpakken. Smaken er som kjent som baken - forskjellig.
Startpakken har stort sett 2 poser av samme mat, og dette gir deg en grei måte og smake på mange retter før man bestemmer seg for hva man liker/ikke liker. Jeg har prøvd masse av de forskjellige allerede, og selv synes jeg omeletten var skikkelig tørr - men tipset er at man tar 1 egg i for å gjøre den bedre.

Lykke til på diett! :)

Solange sa for siden:

Jeg begynte med en startpakke og syntes det var greit, da fikk jeg prøvd det meste og fant ut hva jeg likte. Vel og merke var det mulighet til å bytte inn det jeg ikke likte, og det var jo selvfølgelig noe jeg ikke greide å få ned.... Så såfremt det er byttemulighet ville jeg startet med start-pakken:)

arkine sa for siden:

en får vel ikke byttet ED produkter ,,så vidt meg bekjent står det at produktene ikke kan byttes
men mulig noe har gått meg hus forbi

Solange sa for siden:

Jeg bor i Brussel, og her får jeg byttet produkter(så sant de ikke er gått ut på dato). Men jeg vet jo ikke hvordan det er i Norge. Synd hvis de ikke kan byttes. Det har jeg måttet benytte meg av....

arkine sa for siden:

nei står, kan ikke byttes på produktene her

desverre

nybegynner sa for siden:

Hei !

Jeg startet for 10 dager siden, bestilte startpakken og litt ekstra. Så meg nødt til å bestille nye produkter før helgen:

Potet og brokkolisuppa- ikke god, i tilleg fargen var spygrønn. Men det går ned tar en halv pose suppe og en halv pose pasta, og masse krydder samt brokkoli og blomkål. Greit nok

Potetgrateng- ikke så gal på smak...men grusom på konsistens.
Osteomeletten..litt kvalmende kanskje..
Alt annet helt ok...dvs har ikke prøvd paella og coucos

Favoritter: Kyllingsuppe nam nam...deler opp en pose og har i pasta. Løk, grønn paprika og squash.
Pannekaker og frokostblanding helt greie.
Vanilje og sjokoladebar veldig god.
Sjokoladekjeks enkelt og godt.
Varm sjoko og capp. helt greit.
Puddingstyret i startpakka greit nok.

Nybegynner:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.