< Tilbake til oversikten

Første møte på fedonklinikken er unnagjort

mokki sa for siden:

Da var første setg mot eurodietten i gang. I dag hadde jeg første legetime. Var greit, men følte det var en litt innøvd frase hun kom med. Håper det blir litt mer individuelt underveis...
Mandag tar jeg blodprøver. Skal leve lavkarbo frem til neste time. Har jo ikke vært noe flink, så må bare komme i sving igjen. Har fått time mandag om 2 uker igjen. Om blodprøvene ikke viser alvorlig vitaminmangel eller nyre/leversvikt så er jeg i gang med eurodietten da. Gleder meg!!

Solange sa for siden:

Velkommen på dietten! Dette blir bra, og du kan glede deg til et lettere liv:) Jeg har nettopp startet opp igjen på dietten og kjenner at dette er bra for kroppen!

grotingeling sa for siden:

Så bra at du er kjempemotivert :D, og det blir nok ED på deg skal du se.

Yonah sa for siden:

Lykke til så mye Mokki! Du får nok helt sikkert starte skal du se.

mokki sa for siden:

Takk alle sammen. Begynner for fult på mandag. Skal til Oslo i helgen, kosetur med disney om ice sammen med mann og eldstemann i helgen, så da får vi se hvordan det blir. Skal ikke florere i karber, men kommer ikke til å være fanatisk. Men fra mandag... DA er det alvor.

timich sa for siden:

Så flott Mokki, lykke til! Jeg var også på Fedonklinikken før jul og skal tilbake neste uke, men jeg har sluttet på Eurodietten da og lever "bre" lavkarbo nå. De er veldig hjelpsomme der inne:)

Popp sa for siden:

Samme situasjon her. Fikk resultatene av blodprøver idag og har sendt bestilling av mat nå ikveld. Starter så snart produktene kommer dumpende ned i postkassen.

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.