< Tilbake til oversikten

Føler meg så rar i magen.

Slankevogna sa for siden:

Hei er nå på min første dag på atkins og jeg føler meg så rar i magen. Føler meg mett og tom på samme tid. Jeg spiser bra ca hver 3 time, men 10 min etter at jeg har spist kommer denne rare følelsen tilbake. Er dette vanlig?:confused: Er det flere som har denne følelsen???:confused:

Paris sa for siden:

Denne følelsen i magen er jeg veldig vant med fra jeg lever "høykarbo". Da er jeg både sulten og mett etter måltidet. Og det ble ofte til at jeg spiste noen raske karbohydrat. Nå skal jeg slutte med det:D

Føler nå når jeg spiser veldig mektig mat - kjøttdeig, ost, rømme osv at det klarer å fylle tomrommet i magen min. Føler meg mettere og heller ikke "godtesjuk" hele dagen som jeg var tidligere.

Spiser du nok fett tror du?

Mange her inne som er superflinke som kan atkins og som sikkert har et lurt svar til deg! Men lykke til :) tipper det blir bedre når du får kommet inn i kosten skikkelig.

Paris sa for siden:

En annen ting er at jeg drikker veldig mye nå når jeg tror jeg har lyst på noe godt. Da er det kanskje tørst jeg er i stede. Jeg er ikke vant til å drikke så mye vann som nå - prøver å drikke 3 liter nå. Men til vanlig er jeg en person som drikker veldig lite. Kanskje du skal prøve å fylle tomrommet med vann også?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.