< Tilbake til oversikten

Minus 25 kg på 1 time - Helt sant

Photobscura sa for siden:

Hehe. Ja, jeg har jobba for FHM, og kan bekrefte at de retusjerer en del. Jeg har sett en del bilder før retusjering, og faktisk noe av det vanligste å retusjere før trykk er ting som blåmerker, kviser, celulitter og sånn. Men også ribbein som stikker ut, dobbelthaker, og jeg har også sett at de har forstørret lår og pupper og sånn. Det bildet som er på forsiden på det nummeret som var i den saken var en uvanlig tynn jente til FHM å være. Det morsomme var at Woman, som delte lokaler med FHM konsekvent hadde tynnere modeller enn FHM. Men det er jo forskjell på å vise fram klær og kropp.
Jeg skjønner at de retusjerer, altså. Men jeg er glad for at det ikke er de samme proposjoner som i statene f.eks.
Hender jeg retusjerer bilder av meg selv jeg også ... :rodme:.

Vettel sa for siden:

Haha! Mannen er fotograf og retusjerer seg selv temmelig mye. Han er heelt obsessed av rynker, hehe! Så søt att!
Kanskje spørre om han kan retusjere meg?? Bare for å se hvordan jeg KAN se ut, om x antall år/kilo.

Photobscura sa for siden:

Jeg har bare retusjert småting, altså :p. Jeg har/har hatt talgcyster i ansiktet, de fjerner jeg på bilder, hehe.

Shrinking Line sa for siden:

Jeg pleier aldri å gjøre noe sånt som dette. Første gang jeg prøvde. Men fjerner litt kvisearr på meg selv på enkelte bilder.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.