Dette er dag 4 på lavkrbo og i dag tidlig va jeg sååå kvalm, satt og skalv i stuen og hjertet løp løpsk:( hva skjer? jeg spiste en nutrilett bar:( og ble helt fin... var skikkelig ubehagelig!!! er det farlig og hjelper eks magnesium eller noe annet mot det? er ikke dette noe for meg kanskje?
På forhånd: tusen takk for svar
Hei,
Samme spørsmål er lagt inn her; forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=30442
Ikke unormale symptomer i overgangen fra høykarbokjøret til lavkarbo. De aller fleste blir bra i løpet av noen dager, mens noen få føler seg uvel i opp til 2 uker.
Nutrilett barer er fy-fy på lavkarbo, de tilfredstilte sikkert kh abstinensen og søthungerern.
Dersom du er kvalm pga økt fettinntak så reduser fettinntaket for så å øke det litt etter litt.
Hei,
Samme spørsmål er lagt inn her; forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=818574#post818574
Ikke unormale symptomer i overgangen fra høykarbokjøret til lavkarbo. De aller fleste blir bra i løpet av noen dager, mens noen få føler seg uvel i opp til 2 uker.
Nutrilett barer er fy-fy på lavkarbo, de tilfredstilte sikkert kh abstinensen og søthungerern.
Dersom du er kvalm pga økt fettinntak så reduser fettinntaket for så å øke det litt etter litt.
Vitaminene er viktige å ta.
Og å spise nok og varierte grønnsaker.
Kroppen trenger næringen :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.