og vi har vært mye ute og farta og sånn, MEN jeg har nå spist så rett som jeg kan..! Er enda i ketose, og hadde gått ned i vekt mens vi var borte.. :D
Jeg har nok fått i meg litt lite fett, men nå er vi endelig hjemme, så nå blir det tilbake til rutinene igjen.. :D
Supert! :D:D Ja det går godt an å holde på kostholdet på ferier og reiser! Jeg har erfart det på flere turer vi har vært på, nå sist på Madeira! Vi skal til Roma i vinterferien, og jeg er litt spent hvordan det blir. :confused::confused:
Hei
Imponerende. Jeg synes det er veldig vanskelig å få det til på grunn av at jeg er veldig nysgjerrig på fremmed mat og nye smaker.
Så det er bare å løfte hatten for deg :)
Vennlig Hilsen
Torkil
Så flink DU har vært da!!har bare vært på 3 dagers turer siden jeg startet, men gikk ned 100 gram etter hver tur- DET synes nå JEG er bra,:D mer forlanger jeg ikke, man har jo ikke så god kontroll borte som hjemme! Stå på videre!
Ja, det var kjempepositivt..! Holdt på å sprikke flere ganger, men da hadde jeg jo ødelagt hele greia liksom.. Derfor passer ketolyse for meg, siden man må være litt streng med seg selv.. :)
Har nå gått ned 3 kg på to uker, og inn 7(!) cm rundt magen.. :D
Du har vært kjempeflink ! :) Vær stolt av deg selv ! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.