er det normalt å bli veldig varm i kroppen på ketolysekuren??
Jeg som vanligvis alltid vil ha 24-25 grader i stua, og fortsatt liker å sitte under teppe å se på tv, renner nå bort ved 21 grader. Svetter masse, dusjer 2 ganger om dagen.
I tillegg må jeg skifte på senga annenhver dag føler jeg, for jeg våkner opp kliss blaut av svette.
Kan ikke huske det var slik sist gang på ketolysekuren, men er det normalt??
Helt vanlig i starten for meg iallefall. Sitter her og er varm og god. Merket det faktisk ikke når noe hadde skrudd ned varmepumpa så resten av familien hakket tenner til frokost. Svetter ikke mer enn vanlig, men stråler liksom varme. Deilig, at jeg ikke fomlet meg til å begynne på kuren når det var som kaldest.
Men om natta er det ikke fullt så kjekt. Er til vanlig varm om natta, men nå er jeg glovarm. Fint for sambo for han er ute av form og litt frossen og uggen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
Jeg har også merket at kroppstemperaturen har blitt endret. Noen ganger kjennes det ut som om det bare bobler over av varme, og så får jeg sånn følelse av at det svir i ansiktet (jeg er ikke tørr, og drikker mye vann). Spør andre kollegaer om jeg er rød i ansiktet, noe de avkrefter, men jeg føler meg rød som en tomat, hehe. Litt ubekvemmelig.......:eek:
Noen andre som kjenner at det svir/pitrer i ansiktet? :rodme:
Åja! Har bare glemt å bytte om på den. Sist prøvde jeg meg på egenkomponert, men nå er jeg fast ketolysekur-jente! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.