Jeg har et ønske om å gå ned to- tre kilo, har lest et sted at ketolysekuren kun er for de som skal gå ned ti kilo eller mer. Hva tror dere?
Jeg er så absolutt ikke tykk, men har noen kilo som sitter rundt magen jeg gjerne skulle blitt kvitt. Jeg trener tre- fire ganger i uken på sats, men det hjelper liksom ikke, føler meg konstant gravid og magen står i offside.. jeg spiser mye knekkebrød, og har på følelsen av at jeg blir sånn pga det.
Noen som har noen tips, evt om denne kuren kan være noe for meg.
Du har to tre kg å gå ned? Vel de går du kanskje opp igjen om du spise ketgoen mat i to uker og mister de kiloene og går tilbake til brød 3 ganger og dagen og poteter til middagen fordi kroppen lagrer litt vann når du spiser karber.
Hva med å spise Lindberg-mat som det står i kostholdsfilosofien din til vanlig? Det har du mye å vinne på og kanskje magen blir flatere. Hørt om mange som har kuttet ut de raske karbene til vanlig og blitt kvitt magen som stikker ut. Jeg blir i allefall oppblåst av poteter og grovbrød.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.