< Tilbake til oversikten

"Du har blitt tynnere"

Victory sa for siden:

Fikk jeg høre av en på jobben nå! :D Også var han så snill og legge til:
"Snerten dame!"

Jippi, sånnt hjelper på motivasjonen altså. Jeg blir så glad!!! :)

frifuggel sa for siden:

Godt å høre sånt :D

Furine sa for siden:

Hurra for dei som faktisk seier slikt (og ikkje berre tenker det)! Det er kjempekjekt å høyre! Ta det til deg! :)

Yonah sa for siden:

Så fantastisk koselig å få høre!
For å si det slik, ingen legge merke til om jeg tar av meg 3kg, jeg må ned minimum før noen klarer å legge merke til det.. Først nå etter nesten 20kg får jeg høre det og jeg kanskje har gått ned litt.

smørbukk sa for siden:

:) Tror ikke menn legger til en sånn kommentar for å være snill. ;)

Victory sa for siden:

Ja enig, utrolig koselig at de faktisk nevner det! Det kan virkelig løfte dagen for motaker altså! Blir skikkelig kick! :) Jeg hører ikke akkurat slike kommentarer daglig..:D
Nå blir det fase 1 i en uke til kjenner jeg!

Victory sa for siden:

Hihi..nei, tenker den kom fra hjertet jeg! Bra dame vettu! :cool:

Lurer* sa for siden:

Gratis! Slike kommentarer er det beste man kan få! og man lever LENGE på dem!!

Vettel sa for siden:

Hyggelig! Mannen min er flink til å si han ser endringene, at jeg blir mykere o kroppen, rankere i ryggen. Men andre sier ikke noe... Tror de er redd for at da insuinerer de at jeg er(var feit før. Eller noe. Var iallefall teorien til en venninne som sliter med ekstremt mange kilo. (Har ikke klart å verve henne til lavkarbo, enda hun har alle symtomper på at dette er bra for henne)

smørbukk sa for siden:

Fantastisk resultat du har!! Kjempeflott!! Har du brukt lang tid? : )

Victory sa for siden:

Denne teorien støtter jeg...veldig synd er det..
Har også en veninne som burde prøve dette, men det er ikke lett og få gjennomslag nei! Synd det også...Desto viktigere for meg og få gode resulteter da, så går det kanskje opp et lys. ;)

Victory sa for siden:

Sikter du til meg? I såfall; tusen takk! :) Jeg begynte 4 januar og har vært flink og følge opplegget skikkelig denne gangen. Er som de sier; ikke skyld på dietten om du ikke følger den. Jeg har vært veldig flink til og ikke følge dietter tidligere, og hoppet fra diett til diett. Kjempe smart! :o

Victory sa for siden:

20 kg...knallbra innsats! :D

Sessaen sa for siden:

Hvilken motivasjon! :D
Stol på menn når de gir komplimenter. Må være den tryggeste kilden å få komplimenter fra. Rett fra levra! :)

Bubbi sa for siden:

Enig!! :D

Victory sa for siden:

Jeg slenger på litt mer skryt jeg...Håper det er lov! ;) Lissom ikke så mange andre steder man gjør det...hehe..
Men i dag stoppet en annen mann meg på vei inn på jobb med følgende kommentar: "Du ser så bra ut om dagen!!!"

Nå er det rett før jeg begynner og ta det pesonlig altså! ;) Woohoooo!!!!

Det er nok sant det at føler man seg bedre inni seg så vises det på utsiden også..

Bubbi sa for siden:

Men da ligger det nok masse i det de sier, så ta det til deg, med GOD samvittighet;)

Pearl sa for siden:

Det spørs om det ikke vises på utsiden også. Så kjekt at du har fått gode resultater så fort.

Smakfull sa for siden:

Flotte greier :D

Nei, jeg gikk ned først 12-13 kg og da fikk jeg høre fra kjæresten (selvfølgelig) som hadde hørt det fra alle andre, men ikke sagt det til meg. Som vennene hans, min familie (!!) og diverse..

Men ja, de vil vel kanskje ikke hinte til at jeg var i det største laget før.. Så folk ser det nok ganske kjapt, er jo koselig at noen sier ifra da :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.