< Tilbake til oversikten

Hei Ketolysefolk :)

NoMilkToday sa for siden:

Jeg er relativt ny her, dvs jeg begynte her en gang men så ble jeg gravid. Nå skal jeg ned i vekt altså! Har prøvd å bla litt igjennom innleggene her, men lurer på om dere kan fortelle meg hva dere spiser iløpet av en dag? ( Har forresten lest på ketolyse.no og skal bestille bøker og sånne stix)
Var dere "rare" i magen i starten av kuren? Synes jeg har sånn nervøs mage,men føler meg ganske mett ihvertfall :)..
Iløpet av en dag spiser jeg;

Fro: Omelett med to egg, matfløte og oppskåret kalkunterninger.
Lunsj: Salat med isberg, fetaost, agurk og evt litt kyllingvinger eller kylling oppi salaten. Litt rømmedressing over salaten.
Middag; Kyllingfilet/kjøtt/fisk med salat og rømmedressing.
Kvelds: Isberg og fetaost.

Prøver å drikke mest mulig vann, og trene når jeg kan ( Har en ett åring, så ikke alltid like lett å få til HVER dag, men det bør man forstår jeg? Bør jeg være slavisk og veie mat før jeg spiser?
Tusen takk hvis dere gidder å svare!

Torkil sa for siden:

Hei
Å veie maten er sjeldent nødvendig, spis det du vet du kan ha og spis deg mett, men ikke stappmett. Og husk grønnsaker ;-)
Lykke til
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.