< Tilbake til oversikten

Jeg er i gang, og dette er fantastisk

purple sa for siden:

Jeg måtte bare dele med dere at jeg nå har kommet igang og er så utrolig fornøyd med at jeg bestemte meg for å begynne på lavkarbo.

Jeg har akkurat begynt, men jeg har alerede gått ned noen kilo, føler at jeg har mer energi og jeg føler ikke at jeg er fysen på noe hele tiden.

Jeg er superglad og dette motiverer virkelig til å fortsette videre.:D

Yonah sa for siden:

Så flott! Stå på!

Monicah sa for siden:

eg blir jo i godt humør av å lese om entuismen din jo:) lykke til:)

Tutte sa for siden:

Dette var jo toppers lesning ! :) Lykke til videre ! :)

nellie sa for siden:

Så deilig!!:heia:

Kajsa sa for siden:

Jeg er glad på dine vegne..og jeg er i samme situasjon som deg.Det som slår meg er at hvilken tilfeldighet det var at jeg snublet over dette forumet på nett!Ellers ville jeg nok aldri ha kommet på å starte med et slikt kosthold.

Takker alle gode makter!:D....MEN: jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå på grunn av de andre i familien(har sambo og tre barn)...Satser alt på at de vil støtte opp om dette,og kanskje går det opp et lys for sambo også.Men han får selvfølgelig bestemme selv.Han er ikke overvektig i det hele tatt,han er idrettsmann på sin hals og ikke redd for å prøve nye ting i matveien.Så,hvem vet?!

tangoto sa for siden:

Velkommen og så bra at du er sååå motivert!! Er selv ny her og nesten frelst jeg og ; ) Stå på videre og lykke til : )

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.