Hette sa for siden:
Huff.. No har eg vikariat i drømmejobben min.. Har vert der sidan mia 09 og skal vere der til mai.. Han eg er vikar for har sagt opp, so no kan eg snart søke på jobben!!! Har storkosa meg på jobb siste året, alt er perfekt! MEN... Siste mnd. har venstre kneet mitt begynt å tulle.. og no i helga verker det som besatt...
Viss eg ikkje seier noke til dei på jobb vil eg nok få jobben når eg søker på den, men eg kan jo ikkje jobbe med dette kneet.... Eg og samboeren min ønsker oss også ein ny baby, og var tenkt å begynne når eg var sikra jobb...
Det eg lurar på no er om eg skal la være å sei noke om kneet til eg får søkt på jobben, og når eg får den blir vi gravide i ein fei.. dermed er eg jo sikra innntekt ut året i permisjon...
Det er ein veldig fysisk krevande jobb, der ein står og går heile dagen, så ein blir tidlig sjukemeldt når ein er gravid pga tyngda i jobben...
Huff, veit ikkje ka eg skal gjere.. vil jo ikkje bli sittande utan jobb i mai heller.. Men føler eg går bak ryggen på dei viss eg ikkje seier noke.. Men viss eg seier noke vil eg sikkert ikkje få jobben...
Eg veit ikkje ka som feilar kneet, men misstenker det er pga at eg har vert so tung so lenge, og når eg står er den eine foten vridd litt utover.. det er senne foten eg bruker mest, og no verkar den sjølv om eg berre sitter med armane kvilande mot knea...
puh, måtte berre få ut litt frustrasjon...