< Tilbake til oversikten

Trist ...

Hette sa for siden:

Huff.. No har eg vikariat i drømmejobben min.. Har vert der sidan mia 09 og skal vere der til mai.. Han eg er vikar for har sagt opp, so no kan eg snart søke på jobben!!! Har storkosa meg på jobb siste året, alt er perfekt! MEN... Siste mnd. har venstre kneet mitt begynt å tulle.. og no i helga verker det som besatt...
Viss eg ikkje seier noke til dei på jobb vil eg nok få jobben når eg søker på den, men eg kan jo ikkje jobbe med dette kneet.... Eg og samboeren min ønsker oss også ein ny baby, og var tenkt å begynne når eg var sikra jobb...
Det eg lurar på no er om eg skal la være å sei noke om kneet til eg får søkt på jobben, og når eg får den blir vi gravide i ein fei.. dermed er eg jo sikra innntekt ut året i permisjon...
Det er ein veldig fysisk krevande jobb, der ein står og går heile dagen, så ein blir tidlig sjukemeldt når ein er gravid pga tyngda i jobben...

Huff, veit ikkje ka eg skal gjere.. vil jo ikkje bli sittande utan jobb i mai heller.. Men føler eg går bak ryggen på dei viss eg ikkje seier noke.. Men viss eg seier noke vil eg sikkert ikkje få jobben...

Eg veit ikkje ka som feilar kneet, men misstenker det er pga at eg har vert so tung so lenge, og når eg står er den eine foten vridd litt utover.. det er senne foten eg bruker mest, og no verkar den sjølv om eg berre sitter med armane kvilande mot knea...

puh, måtte berre få ut litt frustrasjon...

Carisma sa for siden:

Det første jeg ville gjort var å gå til fysioterapaut/manuellterapeut og finne ut hva det EGENTLGI er. Og så ta det derfra. Lettere å bestemme seg når man har alle fakta :ja:

Kanutten sa for siden:

Enig med Carisma; ikke ta sorgene på forskudd! Finn ut hva som er årsak til kneplagene. Jeg synes det "Bli gravid i en fei" hørtes mye mer bekymringsfullt ut... både for deg selv og arbeidsgiveren.. Ikke alt er like lett gjort som det er sagt. Og husk at både du og arbeidsgiver har 6 måneders prøvetid med rett til oppsigelse uten skjellig grunn.

Anne sa for siden:

Du skal ikke la vær å søke jobben pga av kneet. Det kan jo faktisk gå over dagen etter søknadsfristen går ut. Og ingen vet om du blir gravid i en fei heller.....

Søk på jobben og ta det derfra :klem:
Lykke til:klem:

Hette sa for siden:

Lol! :D
Det er sant alt det dåke seier.. Eg har tenkt ein del i dag, og eg skal ta meg ein tur til legen og sjekke kva det er, og kjem ikkje til å seie noke til dei på jobben før eg veit om eg får stillinga..

Når det gjelder å bli gravid, er det på plakaten i år uansett, eg blir gravid med ein gang eg seier til gubben at pillane er kasta... ;) gjekk so fort sist at eg fekk knapt vent meg til tanken at eg skulle bli gravid...

Takk for svar, var litt utafor... :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.