Candlelight sa for siden:
steker kjøttdeig, bacon, sopp, hvitløk i en god dæsj med smør. har oppi timian-krydder, litt pepper og masse snøfrisk naturell som smelter inn! dette er supergodt! :) også litt grønnsaker eller salat ved siden av :)
steker kjøttdeig, bacon, sopp, hvitløk i en god dæsj med smør. har oppi timian-krydder, litt pepper og masse snøfrisk naturell som smelter inn! dette er supergodt! :) også litt grønnsaker eller salat ved siden av :)
Victory sa for siden:
Kan man bruke Ricotta i en slik rett? Eller vil den skille seg?
Så forresten knallgodt ut, og jeg er på jakt etter en kjøttdeigrett som ikke har tacosmak. Takk! :)
det vet jeg ikke, har bare brukt snøfrisk jeg.. jeg elsker denne retten! den kan også lages uten kjøttdeg. og ha ved siden av annet type kjøtt :)
Carisma sa for siden:
Er ikke ricottaen "hard" ? Litt knudrete liksom? Jeg vill nok godt for kesam eller philadelfia light som fettfattig alternativ.
jo den er knudrete.. philadelfia framfor kesam med tanke på smaken! vil jeg tro ;)
Victory sa for siden:
Philadelphia er et glimrende tips! Takker!
Litt redd for kesam også, prøvde den istedenfor creme freche over stekte brokkoli en gang ( i panna mens det stekte) EKKELT ja, bare skilte seg og ble vannete...mulig det blir annerledes i en sånn gryte. Men går for Philadelphia! :)
marmor sa for siden:
Her er vår favoritt:
2 pk kjøttdeig
1 pk skogsbacon
1 gul løk
1 pk fløte
Stek kjøttdeig og klipp opp baconet i store biter. Del lø i store biter og ha i. Nesten i pk fløte helles over og rør om. La dette putre i ca 10 minutter. Krydder etter eget ønske
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.