Jeg begynte på lavkarbo i sommer og trente nesten hver dag og gikk ned 9 kg på 9 uker. Så fikk jeg meg heltidsjobb..Der sprakk alt! Jeg var alltid så sliten etter jobb og orket ikke å trene, samtidig holdt jeg på å flytte og ble bare masse dritt mat og boller og pølser diverse på jobben! Tiden rundt dette skjedde kjøpte jeg meg ketostix men fikk aldri utslag ettersom jeg sprakk her og der. gikk opp igjen 3 kg av det jeg gikk ned. Nå har jeg begynt på nytt igjen denne uka og begynt med treningen igjen. Idag prøvde jeg ketostixen igjen og fikk fullt utslag! Det var så utrolig deilig! Nå er det bare å vente å se om jeg går noe ned i vekt igjen da =) gleder meg og er kjempefornøyd med at jeg har klart å begynne igjen selvom det bare såvidt har gått en uke =)
"Fullt utslag"? Det går ikke an å være litt i ketose. Enten er man det, eller så er man det ikke. Mørk farge på stixen kan derimot være ett tegn på at du er dehydrert. ;)
Men lykke til denne gangen! Jeg vil råde deg til å ta treningen de dagene du har overskudd, og ikke føle at hvis du ikke trener så er alt ødelagt - som det virket som at du tenkte første gangen. Det viktigste er at du spiser riktig hver dag, så kommer treningen etterpå.
Ble hvertfall mørkeste utslag på stixen og aldri fått noen som helst farge før. Tror ikke det var på grunn av dehydrering ettersom jeg drikker massevis av vann også =) Takk for rådene! tar det mer med ro med trening nå ja enn før pga jobb, 2-3 ganger i uka er bedre enn ingenting og selfølgelig viktig at jeg holder dietten=)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.