viet60 sa for siden:
Er det noen av dere som har vært insulin resistente,som har forhindret vektnedgang? Eventuell medisinsk behandling, og hvor lang tid tok det før vektnedgangen startet?
viet60 sa for siden:
Er det noen av dere som har vært insulin resistente,som har forhindret vektnedgang? Eventuell medisinsk behandling, og hvor lang tid tok det før vektnedgangen startet?
Charlott sa for siden:
Scroll heeelt nederst på denne siden så finner du tidligere tråder om det samme :)
Carisma sa for siden:
Vektnedgangen går i rykk og napp.... Har så langt brukt snart 5 år, gått ned 8 kg. Men ned er ned.... :rolleyes:
Går på metformin, men det har ikke gjort underverker enda hvertfall.
Supera sa for siden:
Jeg var visst insulinresistent. Blodsukker etter to timer var 8,5. Så ikke super-insulinresistent, men var da innenfor grensene (7,8 - 11,1). Jeg har ikke fått noe medisin enda, men tenkte å spørre legen om å få metformin. Jeg har gått ned 9,5 kg siden slutten av september. Men det tok en stund før jeg kom helt inni dietten og la fra meg gamle vaner om å spise til faste tider og slikt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.