< Tilbake til oversikten

Farse-mat

Monicah sa for siden:

korleis er det med mat som pølse, kjøttkake, karbonade, fiskepudding,fiskekaker o.l.... kan en spise det eller er det fy,fy??
eg er veldig gla i slik mat, og savner det veldig!

nellie sa for siden:

kjøttkaker og fiskekaker kan du lage selv.
pølser finnes i lavkarbovarianter.

ferdig farsemat inneholder ofte stiveler av typen potetstivelse ol, så de er det best å holde seg unna.

Torkil sa for siden:

Hei
Dansk hakkebiff, evt krydret etter smak, er nulkarbo (bortsett fra krydderet) lett å lage og godt, hvis man da ikke steker den ihjel ;-)
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Monicah sa for siden:

takk for tips:) e så kjekt me alt en kan spise, så pølse ska eg vel klare å holde meg unna:) har ingen tilgang til slike matvarer her. har ikkje helsekost her engang. einaste tilførsel av slikt e gjennom apoteket.

Yonah sa for siden:

For en innbarket innlandsjente som er vokst opp på poter og elgkjøttt, hvordan i all vide verden lager man hakkebøff? Tenker på krydderier og andre ingredienser;)

elsemor83 sa for siden:

Men hvor får man kjøpt slike lavkarbo pølser? Finnes det spesielle merker man kan kjøpe?

Hot Mama sa for siden:

Hvis du får tak i medisterdeig kan du lage egne kjøttkaker. Bruke egg som bindemiddel og spe med fløte eller vann.

Medisterfarse er ferdig spedd medisterdeig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.