Monicah sa for siden:
korleis er det med mat som pølse, kjøttkake, karbonade, fiskepudding,fiskekaker o.l.... kan en spise det eller er det fy,fy??
eg er veldig gla i slik mat, og savner det veldig!
Monicah sa for siden:
korleis er det med mat som pølse, kjøttkake, karbonade, fiskepudding,fiskekaker o.l.... kan en spise det eller er det fy,fy??
eg er veldig gla i slik mat, og savner det veldig!
nellie sa for siden:
kjøttkaker og fiskekaker kan du lage selv.
pølser finnes i lavkarbovarianter.
ferdig farsemat inneholder ofte stiveler av typen potetstivelse ol, så de er det best å holde seg unna.
Torkil sa for siden:
Hei
Dansk hakkebiff, evt krydret etter smak, er nulkarbo (bortsett fra krydderet) lett å lage og godt, hvis man da ikke steker den ihjel ;-)
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Monicah sa for siden:
takk for tips:) e så kjekt me alt en kan spise, så pølse ska eg vel klare å holde meg unna:) har ingen tilgang til slike matvarer her. har ikkje helsekost her engang. einaste tilførsel av slikt e gjennom apoteket.
Yonah sa for siden:
For en innbarket innlandsjente som er vokst opp på poter og elgkjøttt, hvordan i all vide verden lager man hakkebøff? Tenker på krydderier og andre ingredienser;)
Monicah sa for siden:
www.matprat.no/artikkel.aspx?artid=7847 matprat kan hjelpe te me d meste:)
elsemor83 sa for siden:
Men hvor får man kjøpt slike lavkarbo pølser? Finnes det spesielle merker man kan kjøpe?
Hot Mama sa for siden:
Hvis du får tak i medisterdeig kan du lage egne kjøttkaker. Bruke egg som bindemiddel og spe med fløte eller vann.
Medisterfarse er ferdig spedd medisterdeig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.