La røra svelle litt.
Stek itynne pannekaker i smør på middels varme i en liten stekepanne.
Jeg fikk 7 stk.
Serveres med rørte blåbær, lavcarblønnesirup, lr bare m et dryss sukrin og kanel. Vi har ofte suppe først og pannekaker til dessert.
Sukk, jeg ser du har så mange fine oppskrifter, Nannah, men får ikke tak i fiberhusk her i Belgia.... Regner med at hvis jeg prøver uten, så vil hverken pannekakene eller knekkebrødet ditt henge sammen?
Rart de ikke har psylliumfrø i Belgia, da. Det er jo ikke "typisk" norsk, akkurat!
Men som Nannah sier, kanskje de har noe annet som kan brukes til det samme?
Heter det psylliumfrø? Hmmm, kanskje jeg ikke har lett riktig....Skal ta meg en ny tur på helsekosten her og spørre. Men poenget med fiberhusken/psylliumfrø er å være et bindemiddel i deigen, i tillegg til å fylle opp, ikke sant? Hva du får her er helt avhengig av hvordan du spør, og om du greier å forklare hva du vil ha på fransk/engelsk/norsk.....
Ha,ha, er ikke lett for meg heller å få meg mat hvis jeg må snakke for å få den:p Skolefransken har vist seg å være meeeeget utilstrekkelig :eek: Så du skjønner at noen dyptpløyende konversasjon med butikkpersonalet blir det ikke...(de har tilsvarende nivå på engelsken sin som min fransk...)
Skoletysken min kommer godt med da jeg er gift med en mann som har mye av familien sin i Østerrike, men fransk kan jeg ikke skryte av å ha på CVen min. :o
Men bare vent til jeg blir pensjonist, da skal jeg på fransk- kurs! :D
Og da blir det ikke pannekaker her mer, bare crepes susette! Eller noe sånt!:rolleyes:
Åååååh denne oppskriften er supergod!! Utrolig smakfulle og deilige pannekaker!! Savner ikke vanlige pannekaker med denne oppskriften. Og så var det ikke noe særlig arbeid heller med å lage røra. Chopchop så var det gjort:D Storfornøyd!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.