themonk sa for siden:
Finnes det noe sikkert tegn på at man er i ketose? Hvordan kan man vite om man har klart det eller ikke?
themonk sa for siden:
Finnes det noe sikkert tegn på at man er i ketose? Hvordan kan man vite om man har klart det eller ikke?
mofe sa for siden:
Du kan kjøpe ketostix på apoteket som du tisser på :)
Men så vidt jeg har skjønt så kan man være i ketose selv om det ikke vises, og omvendt.. ellernoesånt..
Du får forhåpentlgvis litt bedre svar enn dette :o
mofe sa for siden:
Dessuten rapporterer mange om at det lukter aceton av urinen og av munnen :)
Kjæresten kom hjem en dag, og utbrøt "har du drevet med neglelakkfjerner igjen nå da?"
Men jeg vare bare i ketose.. :)
Nille sa for siden:
Frisøren min sa en gang at jeg luktet "sykt". "Du må gå til lege", sa hun. "Det lukter sykt av pusten din" ! Keto-breath kan skrelle malingen av hus sier noen. Min kjære sier det lukter aceton..... Kjenner det ikke sjøl ser du !
Her finner du mer info om ketose:
forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=19937&postcount=1
:)
mofe sa for siden:
Mhm..
Blir ikke så mange kyss på meg de gangene jeg er i ketose nei! :o
Nille, leste et sted at du har vært i ketose i 1,5 år nå.. hva slags sex-liv har du egentlig? :p :p ;);););););)
Nille sa for siden:
Sexliv ??? Hvem ??? :rodme:
Neida, jeg er da så totalt uimotståelig at ånden er som en liten detalj å regne ! :p
Og heftig bruk av tannbørste og munnskyllevann før dåden (Blå Vademecum med fluor er det eneste som har funket) så er det ikke noe problem det :D Men så har vel gubben blitt vant til det etterhvert. Ville nok hatt mer problemer med å gå på sjekker'n med denne ånden ! Som du sikkert har lest et annet sted kan jeg ikke synge for blomstene mine heller lenger - for da dør de ! :p
mofe sa for siden:
:lol:
God du! ;)
Anne sa for siden:
Makan....*Applaus* her går det unna med å tro på seg selv i dag....Hæææææærlig....:DLavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.