< Tilbake til oversikten

Celina vil gjøre oss sjoko-slanke

Iset sa for siden:

www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102182

Herreguuud hvilken teit overskrift er det der?? :dåne: Nå har media klart å vinkle noe positivt til noe negativt igjen!!
Nå skal Celina "sjoko-slanke" oss. :eek:

Det er altså ikke positivt at det kommer et godt alternativ til boller og wienerbrød. Neida!

:eek: :eek: :eek:

Akkurat som om Atkins anbefaler oss å kutte ut grønnsaker og evt frukt og bare spise advantage-bars??

Nå er det f*** meg nok!! Unnskyld språkbruken, men jeg er så LEI av at media fremstiller ting på denne måten, altså HELT FEIL!!!!!!

Elisabeth sa for siden:

Ja det er feil måte å fremstille Atkins. Vi lever jo ikke bare på de produktene :rolleyes:

HP sa for siden:

Bjorneboe har jo et godt poeng da... :snill: Selv om hun enda ikke helt har fått med seg hvordan kroppen fungerer... ;)

Advantage-baren er å blir en veldig bra erstatter for Snickers, Mars, Japp og andre "Sports" og energi-sjokolader for oss sprekinger. :rolleyes:

elian sa for siden:

risterpåhodetogeroppgitt.........

Iset sa for siden:

Det er jo det jeg og mener, men media har jo fremstilt det slik at vi på Atkins eller lavkarbo kun skal spise slike produkter istedetfor grønnsaker og frukt. :snill:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.