Etter flere måneder med høykarbomat ( fryktelig dumt ja...men...), så er jeg klar for å kaste meg ut i kampen igjen. Etter 3,5 mnd med vanlig mat så la jeg på meg svimlende 11 kg!!!:mad: Og jeg som hadde klart å kvitte meg med nesten 30 kg...:mad:
MEN: er nå klar igjen og lager meg denne tråden til mitt eget skrekk og advarsel. Hehe...
På min 5.dag er 3 kg vann borte fra kroppen.
Så da er det 8 igjen før jeg er tilbake til der jeg var i september...
Flott. Da er vi i samma båt. Må si jeg har prøvd ganske mange ganger, men har ikke vært så flink siden jeg gikk ned i 2008. Henger meg som vanlig på Gerd jeg... Hun er min inspirasjon :-) Lykke til :-)
Hei!
Kjenner meg litt for godt igjen.......
Eg er ein notorisk trøstespiser, og har freeka ut totalt sida jul.....
Begynte sterkt på mandag, men i kveld klarte eg selvfølgelig å sprekke IGJEN... :(
Eg gjekk ned fra 135.4 til 112, og er no oppe i 117-118... trur eg.. (har ikkje sjekka på eit par veker)
Eg har hatt ei veldig spennande tid, der eg har vert veldig usikker og nervøs, og då blei det veldig vanskelig å stoppe trøstespisinga...
Er ein smule forbanna på meg sjølv, men i morgo er det påan igjen, for eg har ikkje tenkt meg opp igjen!!! :mad:
Eg syns det er so merkelig at det skal vere so vanskelig å komme igang med ketolysen, når eg veit kor deilig det er når ein har komt inn i det, og ikkje har søtbehov lenger..... :confused:
Etter å ha slitt meg gjennom vekena i fleire måneder med sjukdom og antibiotikaurer i fleng gav eg opp å gikk tilbake til karbomat, og gu kor magen min misslikte å gå tilbake til såkalla "normal mat".. Fekk problem med oppblåstmage og ein følelse av å ha ete ALT for masse.. uansett kor lite eg åt..
Men NU har eg begynt på nytt..
Enig.. Eg veit jo at eg vil føle meg bedre når eg først har begynt.. Men alikevel er det noe særlig enkelt å holde seg unna fristelsene..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.