< Tilbake til oversikten

Til SKREKK og ADVARSEL!

Vibeke-67 sa for siden:

Jeg er i en situasjon som gjør at jeg må spise en del karbohydrater. Jeg fullammer min datter på 5.5 måneder, og siden hun spiser ganske så mye må jeg spise tilsvarende mye.
Jeg har tatt dette som en liten friperiode og kost meg med brød (baker eget lavkarbo), grov pasta og byggris. Generelt sett er jeg ganske så flink, men av og til koser jeg meg med kake og bolle og sånt. Men altså, i går kveld, jeg satt og gav kveldspuppen til min datter, og ved siden av meg lå en pose med snop. Sånt gummisnop. Jeg tok en håndfull av disse, ca 10 stykker, og gumlet de i meg.
Ikke lenge etterpå begynte jeg å føle meg virkelig dårlig. Jeg ble svimmlel og kvalm, og var glad da snuppa sovnet og jeg kunne legge henne.
Jeg kaldsvettet, skalv av kulde og gikk i dusjen. Her kom kvalmebygene over meg, men jeg kastet ikke opp. La meg på sofaen under dyna men klarte ikke å følge med noe på tv, bildene flimret foran øynene mine.
Jeg gikk og la meg, var kok varm og svettet iherdig.
I to-tre tiden i natt gav det seg.
Jeg ble virkelig skremt! Hva for gift har de puttet i dette snopet?
Fysjameg - aldri mer :nei:

Yonah sa for siden:

Kan virkelig lure på hva det er i det g0dteriet ja.. Her i huset går det mest i sj0k0lade, selv 0m det er ille n0k med masse sukker 0g mjølkepulver.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.