Kanel_i_kursiv sa for siden:
Dere som har to tickere i signaturen, hvordan får dere til dette?
Jeg prøver, men får streng beskjed om at jeg kun kan ha 5 linjer i signaturen?
Dere som har to tickere i signaturen, hvordan får dere til dette?
Jeg prøver, men får streng beskjed om at jeg kun kan ha 5 linjer i signaturen?
Yonah sa for siden:
Flytter styrer 0g 0rdner... Det går akkurat, men du må slette alle unødige tegn..
Takker og bukker, nå følte jeg meg veldig teknisk :P
Lotta67 sa for siden:
Det har jeg også lurt, på, takk! :-)
Men jeg får det ikke til likevel, jeg... Etter at Ticker Factory la om, ser jeg ikke lenger kodene og bare selve bildet og dermed ser jeg ingen linjer eller koder som jeg kan redigere på. Tips på det også? Har så lyst til å legge ut link til journalen min...
fig sa for siden:
Prøver å få til en slik ticker,men får ikke helt det heller til.Vet det har vært forklart framgangsmåte mange ganger før,men gidder noen gjøre det en gang til,sånn for oss som ikke finner de tidligere forklaringene....:O)
Charlott sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879&highlight=guide Her finner du oppskrifta :)
Det jeg gjorde:
Det fungerte for meg, og med litt flaks, fungerer det for deg også :-)
Yonah sa for siden:
Du har j0 maaaaaange linjer 0ver tickeren din, så det kan du j0 spare inn. Prøv å få alt tett i tett 0g f0rhåndsvis helt til du får det til.
Lava sa for siden:
Og det går an å velge å ha "small" ticker, så tar de ikke så stor plass
og signaturen ser bedre ut. Slik som hos Imse, hun har en stor og en liten :ja:
Lotta67 sa for siden:
Ja det er det jeg har sett, men forstår ikke hvordan jeg kan spare inn når jeg ikke ser kodene? Jeg ser jo bare bildet?
Yonah sa for siden:
Har du prøvd å ta b0rt signaturen 0g legge den inn på nytt?
Lotta67 sa for siden:
Nei, har ikke prøvd det. For første gang jeg kopierte inn kodene, kunne jeg jo se kodene, men nå kommer bare bildet opp. Det var etter at de oppdaterte på siden. Nå er det jo direkte link fra det jeg oppdaterer, det var det ikke før. Før limte jeg jo inn ny kose hver gang jeg la inn nytt tall. Nå kommer jo tallet automatisk. Hvis du forstår hva jeg mener.
Lotta, prøv trinnene her :-) der står det hvordan du fjerner signaturen og slikt :-)
Carisma sa for siden:
Da setter du bare markøren foran bildet og klikker backspace til du er helt oppe ved kanten
Lava sa for siden:
Har du prøvd å ha to små tickere i steden for to store? :D
Har en 50/50 nå ^^
Lava sa for siden:
Kult! :D
lionesse sa for siden:
Mannen min sa at hele kodelinja på fabrikken måtte kopieres inn i et notepad eller lignende (huskelapp heter det på mac). Der kutter du ut unødvendige tegn, som noen over har sagt. Så går du og sletter det som ligger i signaturen. Og limer inn på nytt.
Vips, så fikk jeg plass til både to tickere + link til journalen min.
Prøvde med to små, men 30 kg ser så uendelig lite ut , og 1.8 helt ubetydelig når man skviser det inn på en liten ticker :veitikke:
;-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.