< Tilbake til oversikten

Koldtbord

Newstart sa for siden:

Skal i noen konfirmasjoner i mai og har nå funnet ut at det blir koldtbord.
Er i ketose nå og kunne tenkt meg å være i ketose lenger. Men regner med at det ryker den helga. Hva pleier dere å spise når det er koldtbord?
Skal styre unna brødskive, men karbonade er jo godt. Men går ut i fra at den er full av potetmel. Typisk. Eggerøre bruker jo å være greit. Men skulle jo hatt litt fett til også da...Får håpe der er spekemat, det er godt.:D

Bik sa for siden:

Koldtbord er supert. Spis laks, eggerøre, salater og spekemat. Garanterer at du blir mett :) Erfarer ;)

Kitt sa for siden:

Jeg spiser som regel masse fet fisk og eggerøre, litt kylling og/eller roastbeef med majo/remulade og så ost til dessert!:sikle:

Elsker koldtbord og gleder meg alt til 17. mai! ;)

synsegulla sa for siden:

Det gjør jeg også. Og evt noe bær dersom de er friske, og ikke svømmer i sukkerlake. Herlig!

Newstart sa for siden:

Åh... ja bær... BÆR det har jeg lyst på. Men typisk i vår familie da så kommer de nok til å svømme i sukker gitt. Men man vet jo aldri. Jeg gleder meg iallefall. For det har jo vært et stort mål at nå når jeg er normalvektig så skal jeg spise litt karbo den dagen. Men akkurat nå er ikke lysta så stor. For jeg har lyst å fortsette i de baner jeg driver med nå. Kanskje jeg skal lage meg noe lavkarbo godt som jeg har hjemme til kvelden. Slik at jeg ikke tenker at ok nå har jeg overskredet (heter det det?:rolleyes:) grensen nå kan jeg spise litt til.
Jaja vi får se. Har enda en uke på meg til å tenke. Hehe.

Klara sa for siden:

Pleier å være mye godt på koldtbord.

Mine knep er å spise noe fett rett før jeg drar, og snackse litt av alt godt uten å tenke for mye på skjulte karber. Og ha en plan B hjemme! Noen ganger tilbyr jeg å bake kake også ;)

Viktig å huske på at det er det du spiser hver dag som teller!

Yonah sa for siden:

Koldtbord er ofte rene drømmesituasjonen for meg! Jeg tar dog en karbonade som regel, ellers roastbiff, grønnsaker/salat, egg, oster.. Og i blandt har jeg slik små porsjonstuber med majones i veska som jeg diskret har over kjøttet for mere fett.

Klara sa for siden:

Det var lurt! Har lett etter slike, men finner bare med kaviar :o

Yonah sa for siden:

Kjøper de på kiwi... Du må nok bare innom div. butikker og lete. Det er ikke alle som har de.

Klara sa for siden:

Skal gjøre det :smile:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.