Skal i noen konfirmasjoner i mai og har nå funnet ut at det blir koldtbord.
Er i ketose nå og kunne tenkt meg å være i ketose lenger. Men regner med at det ryker den helga. Hva pleier dere å spise når det er koldtbord?
Skal styre unna brødskive, men karbonade er jo godt. Men går ut i fra at den er full av potetmel. Typisk. Eggerøre bruker jo å være greit. Men skulle jo hatt litt fett til også da...Får håpe der er spekemat, det er godt.:D
Åh... ja bær... BÆR det har jeg lyst på. Men typisk i vår familie da så kommer de nok til å svømme i sukker gitt. Men man vet jo aldri. Jeg gleder meg iallefall. For det har jo vært et stort mål at nå når jeg er normalvektig så skal jeg spise litt karbo den dagen. Men akkurat nå er ikke lysta så stor. For jeg har lyst å fortsette i de baner jeg driver med nå. Kanskje jeg skal lage meg noe lavkarbo godt som jeg har hjemme til kvelden. Slik at jeg ikke tenker at ok nå har jeg overskredet (heter det det?:rolleyes:) grensen nå kan jeg spise litt til.
Jaja vi får se. Har enda en uke på meg til å tenke. Hehe.
Mine knep er å spise noe fett rett før jeg drar, og snackse litt av alt godt uten å tenke for mye på skjulte karber. Og ha en plan B hjemme! Noen ganger tilbyr jeg å bake kake også ;)
Viktig å huske på at det er det du spiser hver dag som teller!
Koldtbord er ofte rene drømmesituasjonen for meg! Jeg tar dog en karbonade som regel, ellers roastbiff, grønnsaker/salat, egg, oster.. Og i blandt har jeg slik små porsjonstuber med majones i veska som jeg diskret har over kjøttet for mere fett.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.