Yonah sa for siden:
Hv0rdan er de i tjukkelse 0g k0nsistens i f0rh0ld til fløtevaflene s0m blir fl0rtynne. Jeg lurer på 0m jeg skal gidde å prøve de eller ikke.
Yonah sa for siden:
Hv0rdan er de i tjukkelse 0g k0nsistens i f0rh0ld til fløtevaflene s0m blir fl0rtynne. Jeg lurer på 0m jeg skal gidde å prøve de eller ikke.
Torkil sa for siden:
Hei
Vaflene blir normalt tykke, men luftige og ganske sprø. Uten stivelse er det ikke mulig å få til seige vafler ( tror jeg) :(
Vennlig Hilsen
Torkil
Yonah sa for siden:
Jeg er ikke ute etter seige vafler, vanlige vafler er jeg ikke så glad i. Men jeg vil har vafler s0m jeg får ut av vaffeljernet før de deler seg i småbiter. Jeg spiser sjelden lavkarb0vafler 0g pannekaker, men på en iskald januardag var det litt fristende, særlig når resten av familien vil ha.
Nillomien sa for siden:
jeg elsker de som står på boksen... dra¨å kjøp deg et mikemus vaffeljern... anbfales.. .da sitter de aldri fast.. hehe
har lånt det bort til 3 andre som også går på lavkarbo og bruker den oppskriften.. de blir fluffy og ramler rett ut.. litt krem på vært øre... nammi.. gleder meg til lørdag... SMILE
Krizzi sa for siden:
hva er det ? og hvor kan det kjøpes ?
Yonah sa for siden:
Sitter ikke fast med så mye fett. Dessuten har vafler aldri sittet fast i mitt åviken-jern. Eneste jeg savner er jern s0m gir 5 vafler 0g ekte hjerter.. De med 4 hjerter blir ikke skikkelige hjerter...
Nå prøvde jeg en annen 0ppskrift i dag, 0g de hang g0dt sammen.. Jeg hadde ikke n0k bakemiks til å lage n0k til alle 4 1/2, den halve er D0kka s0m spiste nesten et helt hjerte..
Carisma sa for siden:
:eek: Også jeg som tenkte endelig noen med et ordentlig vaffeljern da jeg så bildene! :D 4 hjerterplatene er så mye bedre enn 5hjerters, for de kan man jo ikke dele. Vokst opp med 4hjerters, og savner det!Yonah sa for siden:
Helt enig at det er praktisk med de s0m kan deles, men de s0m ser ut s0m skikkelige hjerter er mere n0stalgiske f0r meg:D Ønsker meg et jern til jeg... F0r til ungene er et velig praktisk med de vaflene s0m bare kan deles i t0.
Tulip73 sa for siden:
Jeg har et jern med 6 hjerter. Disse er litt større en de som er 5 hjerters. Og jeg deler hjernet i 3. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.