< Tilbake til oversikten

Pause!?

mih sa for siden:

Hei!

Har nå gått på ketolysekuren siden 7 september og tatt av 21.2 kg (WEEEEEEEEE). :)
Det står jo i boka at man bør ta en pause etter 6 mnd på kuren,
kan noen forklare meg hvorfor man må ta denne pausen?
Har liksom ikke lyst å ha pause når det går så fint, også leser man jo om de som har vanskelig for å komme i ketose igjen etter pause osv.

Håper på svar ;)

Yonah sa for siden:

Du trenger ikke å ta pause. Det er n0e T0rkil må si siden han er lege. Det er flere her s0m har spist ket0gent i mange år.

Ellers: Gratulerer med 0ver 20kg mistet!

Moira sa for siden:

Leste et sted at man burde får sjekket nyrer o.l når man har gått på ketolyse i 3 mnd?!

Vet ikke om det er noe i det - men jeg kommer nok til å sjekke at alt er helt i orden om jeg ikke har nådd vekta jeg vil være innen 3 mnd (har 10 kg som skal vekk). Jeg har da ikke vært hos legen FØR jeg begynte på kuren - men om man har det, så er det vel ikke sånn veldig viktig...

mih sa for siden:

Tusen takk for svar.

lurer på en ting til jeg, ser mange bruker splenda som søtningsmiddel..... er det stor forskjell på det og feks canderell.
Kanskje det er mindre karber i splendaen eller?
har prøvd natreen også men den hadde en stygg ettersmak syns jeg.

Anne sa for siden:

Føler du deg vel og det går samme vei, så ser jeg ingen grunn til å ta pause, men spør Torkild på Ketolyse.no eller her inne.Lag en tråd...han kommer innom fra tid til annet.

Er du usikker så kan du jo ta en legesjekk.

Godt jobba...lykke til videre:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.