< Tilbake til oversikten

Hvor mye grønnsaker spiser dere?

Almyrida sa for siden:

På en dag liksom..
Spiser dere grønnsaker til hvert måltid?

anneca sa for siden:

Jeg er skikkelig dårlig på grønnsaker. Det har jeg alltid vært. Selv om jeg vet bedre.

Gerd sa for siden:

Prøver å få til grønnsaker i vertfall til 2 måltid om dagen, lunch og middag :)
Og er det for lite, så sniker jeg inn litt på kvelden også :)

Moira sa for siden:

Jeg spiser grønnsaker til middagen og prøver å få til i lunsjen også. Idag ble det en neve brokkoli og en neve blomkål til middagen og kinakål til lunsjen :)

Kitt sa for siden:

Mengden varierer, men prøver å få litt i hvert måltid!
En bit paprika, litt løk, agurk kan man få til å passe med det meste, selv om hovedmengden for min del er til middag.

Carisma sa for siden:

Alltid til lunsj og middag. Frokost er som regel cottage cheese med fløte og bringebær, så da regner jeg bringebærene som grøntinnslaget... :o

Saine sa for siden:

Jeg har kuttet opp salat som jeg har i en salatslynge med lokk i kjøleskapet, så da er det snerte å legge på salat sammen med måltidet, også godt som kveldskos med ost og skinke. Har litt salt og peppet over like før servering og en dæsj rømme som dressing.
Til middag er det som regel brokkoli til, er ikke så glad i blomkål, annet enn som suppe.

Så ja, jeg prøver å få i meg grønt til hvert måltid, hender 1-2 måltider blir uten, men da blir det en liten salat før legge tid, for å veie opp.

Hannehk sa for siden:

Får grønnsakene gjennom lunsjen som nesten alltid er salat av et slag (med mange forskjellige grønne ting oppi) og middagen. Bør bli flinkere kjenner jeg :rolleyes:

Skrulla86 sa for siden:

Jeg siser vel mest grønnsaker til middag, men skal begynne å spise litt til lunsj også;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.