jeg bare digger at den norske homsepatruljen har begynt at jeg...syns de er skikkelig kule,morsomme og fantastiske jeg..veit alle ikke er enige med meg..men det driter jeg i....ler
[color=#ff00ff][/color]
flere som ser på de eller????????????????+
syns ikke den amerikanse er så kul jeg..er noe spes med de norske:) :)
:ja: Må nok si meg enig med mofe ja. De norske er en særdelens dårlig og fullstendig sjarmløs etterligning av de amerikanske. Tilgjort og ikke særlig gode skuespillere...... Syns nesten synd på dem jeg... :cool: Orker ikke å se på. Men vi kan trøste oss med at de danske er hakket verre !!
...men det er bare min mening da....:p
hmm. liker de amerikanske best!! de er helt rå! :) og kjempemorsomme (særlig Carson)
og de norske begynner å vokse på meg :)
liker de bedre og bedre! var ikke akkurat særlig begeistret med en gang... ;)
Jeg hører til dem som liker de amerikanske best. Jeg syns dessuten at de er mye dyktigere! De norske guttene er for så vidt sympatiske, men den klesstilen de putter på folk, er rett og slett ikke noen stil i det hele tatt, synes jeg. Carson er mye flinkere enn Birger. Og interiørarkitekten på den amerikanske - Thom? - kunne jeg gladelig ha sluppet inn i hjemmet mitt og gitt frie hender. Jeg pleier si at jeg gjerne ville hatt ham til svigersønn... Men så er det jo det at datteren min har kjæreste allerede, og det ville vel ikke ha vært interessant uansett... Men min sønn har faktisk ikke kjæreste, så...?? ("Sorry, mamma, må nok skuffe deg der, gitt," var hans kommentar...):D
Og takk og lov for det :p Det hadde vært kjedelig hvis vi mente det samme alle sammen - da ville ikke denne tråden blitt særlig morsom å lese... :rolleyes: :D
Så plutselig at det kunne se ut som jeg hadde skrevet "dritt"... Mener ikke det altså :p
neida....hi-hi....ja hadde blitt drit kjedelig hvis alle hadde lik smak altså.....ler.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.