Etter uttallige nederlag har jeg bestemt meg for å kontakte fedonklinikken i Bergen med håp om å få begynne på eurodiett. Jeg har prøvd grete roede mange ganger og det passer ikke meg... Jeg har startet på generel lavkarbo og gikk ned nesten 10kg, og burde jo vært så motivert for fortsettelsen. Men jeg klarer det bare ikke. Jeg klarer ikke få med meg hode og lage varige endringer. Når det går en måned eller to så faller jeg rett tilbake til gamle synder. Nå må jeg ha hjelp fra proffe folk.
Jeg har en BMI som nærmer seg faretruende 40. Jeg har et stoffskifte som er helt på bærtur i tillegg til min PCO.
Så da håper jeg at fedonklinikken vil hjelpe meg.
Så får jeg bruke forumet masse...
Velkommen og lykke til! Les i trådene for Fase 1 - 2 - 3 og få tips! Jeg er i Fase 3 nå og har tatt av 17,5 kilo siden september, men skal ta en runde til i Fase 1 - 2 - 3 fra februar, så jeg følger deg! Stå på for å nå målene dine! :-)
Første steg er tatt. Jeg har vært på Fedonklinikken og bestilt time. Kunne ikke ta time før 21.januar for jeg får ikke penger før.
Spennende og skummelt. Nå har jeg ca 14 dager på å vri hodet inn på det jeg skal i gang med...
vis du klarer og leve litt lavkarbo ala fedon foreksempel frem til du skal begynne på ED , blir over gangen lettere ,, kan hende du slipper slappheten og hoepinen de første dagen
Takk alle sammen. Ja, skal prøve å leve lavkarbo frem til da. Burde gå greit, for jeg har jo holdt på med dette før....
Skal lag matpakke nå til i morgen..
Hei Mokki - jeg er pasient på Fedon-klinikken i Bergen, og jeg får veldig god oppfølging der. Hvis du ikke allerede har lest mye om ED, så kan du finne mye god informasjon på www.eurodiet.no/i/i.aspx?id=1
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.