< Tilbake til oversikten

I morgen begynner jeg!

Skrulla86 sa for siden:

Hei der!
JEg er ny her! Og skal begynne på kuren imorgen.
Fødte for 5 måneder siden, gikk opp 22 kg under graviditeten og har fortsatt 10 igjen:( HAr store problemer med kroppen etter graviditeten, og fortsatt et kjempe dårlig bekken:( Så kan nok ike satse på trening, så her blir det ketolysekur:)
Samboern min skal også være med, så dette blir spennende!!

Jeg har BMI på 26 og han på 30, så vi har noen kg vi godt kunne ha bli kvitt:) Hele grunnen er kostholdet vårt!! Vi fråtser i godis, i stoooore mengder! Så blir vanskelig å holde seg unna:(

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne, og håper irkelig jeg klarer dette! For er så fryktelig misfornøyd med kroppen min nå:(

Moira sa for siden:

Masse lykke til da :)

pjusket sa for siden:

Lykke til! :)

ned10kg:) sa for siden:

Masse lykke til!!:) Skal også ned både eg og samboer! Dette skal vi klare!:)

Fjortis sa for siden:

Lykke til! Jeg starter også i morgen. Jeg har fastet siden nyttår for å få en ren start, og har begynt å spise litt igjen i dag. Jeg har ikke lest boka ennå, men har bestilt, så det blir så godt jeg kan ved hjelp av forumet og lesing på nettet foreløpig. Jeg er i alle fall klar som et egg!

Arwen32 sa for siden:

Hei :)
Masse lykke til....dette klarer du ;)

Skrulla86 sa for siden:

Tusen takk alle sammen.
Er nå igang:)
Til frokost var det omelett med pølse, skinke og blomkål...namnam:)
3,5 karbohydrater til frokost, og skal spise resten til lunsj. Så det blir da 7 karbohydrater på frokost og lunsj tilsammen, det er vel greit?

Hvor mye er det man kan spise i døgnet igjen??

Bikini09 sa for siden:

Jeg vil også gjerne være med... har ikke vært aktiv i forumet. Men gikk ned 5 kg før jul - hvorav halvparten er tilbake. Vil nå stå på hardt frem til sommeren for å nå ønsket mål.

Lykke til alle sammen!

ned10kg:) sa for siden:

15 g karbo er tillatt i begynnelsen:)
Vi driver å lager omeletten nå.. har ikkje spist enda i dag. Så skal vi ha ovnstekte tomater seinere, kylling og lavkarbo fiskegrateng:)

camklo sa for siden:

Lykke til, jeg begynner selv i dag på ketolysekur :) Blir spennende å se resultat.. :p

Lizza sa for siden:

Jeg startet også i dag så jeg sier lykke til til oss begge :)

Sina sa for siden:

Hei!
Sambo og jeg startet også i dag. Vi gikk på Ketolyse for 2 år siden,med bra resultat. Klarte å holde vekta frem til sist sommer. Men, etter en høst med fri flytt av karbohydrater er det på tide og starte på han igjen. Var ikke veldig aktiv på forumet sist, men planlegger å bruke det mer denne gangen. Føles godt å vite at vi er flere som starter nå.
Lykke til alle sammen – dette klarer vi :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.