< Tilbake til oversikten

Godt nytt år!

marithja sa for siden:

Da er man inne i 2010 med nye mål på både ene og andre fronten:)

Starter med å takke for hyggelig hilsen på bursdagen min før jul fra karbojunkie- det var kjempehyggelig!!:blomster: Jeg har fått så mye hjelp og støtte fra alle her inne, ville bare si jeg er så glad for at dere er her alle sammen!!

Så er det bare å sette igang igjen da, har vært en uke i syden og spist alt som ikke er "lov" og gruet meg til å gå på vekta i dag, men SUPRISE "bare" 2 kg i pluss!! det er mindre enn jeg har gått opp etter en kveld på fylla før liksom..Så skal ikke påberope meg at jeg skjønner hvordan en kropp som har vært i ketolyse mer eller mindre siden august fungerer ennå med andre ord....:geip:

Så da er det bare å sette igang med ny ticker og nye mål! og GODT NYTT ÅR TIL ALLE HERLIGE MENNESKER HER INNE - GLAD I DERE!!:ja:

Tutte sa for siden:

Riktig Godt Nytt År ! :)

marithja sa for siden:

....skulle vel egentlig ha stått .."i ketose"....noenganger går det litt fort når man skriver...bra man gjør feilan sine sjøl da:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.