Lindabtn sa for siden:

Er det noen som har denne boken?
Helt ny i 2010 og den skal visst være spekket med lavkarbovennelige oppskrifter.
Lurte på å kjøpe den, men ville bare hørt om noen har sett i den og om det er verdt det.
:) Ha en fin dag
Lindabtn sa for siden:
Er det noen som har denne boken?
Helt ny i 2010 og den skal visst være spekket med lavkarbovennelige oppskrifter.
Lurte på å kjøpe den, men ville bare hørt om noen har sett i den og om det er verdt det.
:) Ha en fin dag
rhb sa for siden:
Denne boken ble vist på frokost tv i dag , sammen med andre slankebøker.
Tema var slanking med ernæringsfysiolog.
Lindabtn sa for siden:
Jepp, det var der jeg så den ;)
Carisma sa for siden:
Som generell regel kan man vel si at alt som lover et visst vektap (som "gå ned 1kg i uken") er sansynligvis humbug. Man kan ikke programmere en viss vektnedgang.
Kitt sa for siden:
Poenget her er at de faktisk snakket varmt om to bøker som mest var lavkarbo!
En GI- bok og så denne Isodietten!
Men de fremhevet at det var lavkarbo!:heia:
Carisma sa for siden:
Vi sniker oss inn flere og flere plasser :)
Da jeg stod i kassakø på butikken i dag handlet ikke mindre enn 3 ukebladforsider om å kutte ned på sukker, den ene skrev til og med Bli slank med mindre karbohydrater og mer fett! Artikkelen var om dr. dahlqvist, i Hjemmet forøvrig.
Lindabtn sa for siden:
Ja det var det jeg mente. Hadde vært så fint med en bok med oppskrifter så man kunne få litt inspirasjon. Men jeg gidder ikke kjøpe den hvis ikke det er noen oppskrifter som er tiltrekkende. Synes mange oppskriftsbøker er så dårlige.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.