< Tilbake til oversikten

Bygge PC, noen meninger om dette oppsettet?

HP sa for siden:

Er det noen som har peiling på PC her? :cool:

Jeg skal bygge meg en ny en, også lurte jeg på om det var noen som hadde noen mening om dette oppsettet?

PC skal brukes til:

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg har hørt at Pentium 4 er best til videoredigering og slike ting og AMD er best til spill, men jeg vet ikke om det merkes så mye forskjell da. Når du skal bruke den til så mange ting så er det vel det samme kanskje. Men denne blir vel rå nok uansett hva du skal bruke den til. :)

Nille sa for siden:

Har gitt utskrift av posten din til sambo, han er ekspertenher i huset. Har bygd PC'er siden tidenes morgen. Sønnen min jobber med slikt, men han er ikke å få tak i idag .....

Kommer tilbake med kommentar !

:)

Nille sa for siden:

Sambo sier at det er en flott PC, - det var bare en ting han hang seg opp i. Det var kabinettet du har valgt.

Det er et godt kabinett, og flott til prisen. MEN det er lite og trangt. Vær forberedt på frustrasjon og oppskrapte knoker og fingertupper !

Selv har har nettop kjøpt seg Cooler Master TAC-T01 og er super fornøyd.

Han anbefaler ellers varmt Lian Li sine kabinetter. De er visst helt topp - sønnen min liker også de godt !

HP sa for siden:

Jeg skal ha det kabinettet fordi det er s t i l l e .... :D

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg bygde en PC for fatter'n nylig og da valgte jeg Antec Sonata Piano Black Quiet som kabinett, det er veldig stille. Kan anbefales hvis du skal ha ett stille og meget bra kabinett som er skikkelig solid bygd og bra med plass og meget pent å se på. Men det er litt dyrere da, men jeg synes det var supert til prisen ihvertfall. Ville bare nevne det. :)

HP sa for siden:

Takk Don, Jeg har nå sett på Antec kabinettet - og lest litt, så jeg tror jeg holder meg til Artic Cooling. Virker som at AC er bedre :)

HP sa for siden:

Den var søt den... :snill:

Musti sa for siden:

Mangler bare at den er spraylakkert rååååsssa. Ordentlig "jente-pc" :p
Drømmer om å lage min egen pc jeg også ... men må nok lære litt mer først om kjøling og vifter og sånt ...
men en dag ....

Kristian sa for siden:

Du bør nok legge ut ett bilde til meg:rolleyes: Jeg har en maskin på 80GB og det er altforlite for barna mine.:o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.