Lilly01 sa for siden:
Så begynnte eg då på denne kuren.. Vært ute i akebakken, og på tur med hunden... Måtte LØØØØØPE hjem for å ikke bæsje meg ut... :o
Er det vanlig å få en sånn eksplosjon på denne kuren, går det over??? Ikke særlig gøy nei...
Lilly01 sa for siden:
Så begynnte eg då på denne kuren.. Vært ute i akebakken, og på tur med hunden... Måtte LØØØØØPE hjem for å ikke bæsje meg ut... :o
Er det vanlig å få en sånn eksplosjon på denne kuren, går det over??? Ikke særlig gøy nei...
Yonah sa for siden:
Den første uka eller så etter en sprekk er jeg alltid løs i magen.. Det pleier å gå f0rt 0ver f0r meg.
Kitt sa for siden:
Er det første gangen du er på ketolyse, er det slett ikke uvanlig, nei!
Kan være du må øke fettmengden du spiser sakte, slik at kroppen venner seg til det!:)
Se på det som en slags avgiftning!;):eek:
Gir seg etterhvert!
Gracella sa for siden:
Hvis du spiser et måltid med mye fett på fastende mage, vil galleblæren tømmes og ila 15-20 minutter vil tarmen tømmes - kjapt :o.
En egg og bacon-frokost kan gi et slikt resultat.
Men man kan også venne seg til fettet. Det skjer i alle fall sjeldnere og sjeldnere med meg.
Dessuten er det viktig å ta seg GOD TID med maten. Tygge godt og grundig.
Jeg spiser frokost på jobben i stedet for å hive den i meg før jeg må av gårde.
Noen ganger blir det bare en bit nå og en bit da, og det passer meg utmerket :).
På ketolyse er jeg heller ikke så sulten om morgenen som jeg er på høykarbokosthold (merker dette veldig godt nå, skal begynne med lavkarbo igjen den 4. januar)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.