I am back:D.
Og denne gangen skal jeg ikke falle av. Invitert i selskap til helgen, men jeg tror jeg kommer til å skylde på mye skolearbeid,eller håpe de vil ha meg på jobb......
Jeg begynte på lavkarbo for fult i går.Og var å tok masse blodprøver på fedonklinikken. Ser de fin ut begynner jeg på eurodietten om 14 dager. Er spent og gleder meg.I mellomtiden er det lavkarbo som gjelder. Håper å gå ned noen kg på disse 14 dagene...
Hei Lillemor, var nylig med mannen min da han tok en slik undersøkelse, det gikk veldig greit, han syntes ikke drikken var vond, og kjente ikke stort av undersøkelsen. Lykke til!
Jeg kjøpte ny bukse her om dagen, og i den ser jeg nesten slank ut :D (sånn i forhold til at jeg egentlig er stor) den er litt trang og stram over magen, rompa og lårene, noe som er veldig uvant, jeg har vært altfor nøye på å kjøpe løse klær tidligere.. "jamen, jeg ser feit ut!" Well, do'h. Sier du det, fru blom. Selvtillittsboost å ha på seg en bukse som strammer opp og holder inn litt altså, jeg elsker å se meg på selv i speilet i den :D hihi.
Note to self: aldri se seg selv i speilet i joggebukse igjen. Da slippes jo ALT løs :p
Buksene skal være stramme over lårene, synes jeg. :ja: Og være store over leggen. Jeg liker litt slengbukser. :snill: De skal i alle fall ikke gå inn nederst grøss slik som er in nå. :nei: For det er vel fortsatt in? Jeg følger ikke så mye med og henger altfor mye med gutter. :geip:
Jeg har gått ned rett over 10 kg, men det synes forbausende lite på meg... Har ikke alt fettet rundt magen, men i stedet overalt. Og fettet som har forsvunnet har også blitt tatt fra "overalt". Det eneste jeg ser litt forskjell på er lårene. Buksene er litt løsere, men må ned flere kg før jeg må kjøpe nye. Jeg synes det er litt kjipt samtidig som jeg er glad for å ha denne kroppsformen.
Jeg har en joggebukse jeg synes jeg ser slank ut i faktisk! Elsker den buksa, går med den hjemme hele tiden. Den er passelig trang over lårene.
Joda, det ser ut til at det fortsatt er mote. Jeg syns også buksene skal være trange over lårene og gå litt ut. Jeg liker sånne bootcut-bukser. Da får de ikke sånn typisk Elvis-stil. Jeg er ikke heeelt der :D
:eek: Jeg vil også ha en joggebukse jeg ser slank ut i :høh:
Jeg finner ikke den buksa på Nike sine sider (selv om det er bare 6 måneder siden jeg kjøpte den), og den er så velbrukt at teksten inni klarer jeg ikke å tyde. Annet enn Nike Fit Dry. Passe stram rundt hofter og lår og så er beina like vide hele veien. Er det boot cut det heter? Jeg har fått to kommentarer på at jeg hadde blitt slankere, og begge gangene gikk jeg med den buksa. :snill:
Det er så deilig å finne klær man ser slankere ut i :D Jeg har årelang erfaring med å prøve å "kle meg slankere". Min erfaring er at man ikke skal ha for store klær, men "passe ettersittende". Jeg kler best bukser som er rette i beina, er det for vide bukser, ser beina ut som to stokker:rolleyes: Jeg har også en kropp hvor overvekten sitter noenlunde jevnt fordelt, men med litt mer vekt på overkroppen. Det er nok en fordel på lenger sikt, men det går litt lenger tid før man merker skikkelig at man går ned ja.
Ang skjørt (kjole har jeg gitt opp) så bør man ikke ha den lange vide typen, da blir man lett seende ut som et telt:cool: Bedre med et smalt skjørt med lengde til rett over knærne.
Ja, det ser selvfølgelig bedre ut med fettet jevnt fordelt, og så er vi av den heldige typen som får lett muskler. Jeg målte omkretsen av nesten alle kroppsdeler før jeg begynte med lavkarbo, og jeg har til og med blitt smalere rundt håndleddet. Så når det er så jevnt, så skal det litt til før man ser resultatene... Men jeg anser mesomorf (vår kroppstype) som den heldige kroppstypen. :snill: Muskler er jo bra! Men jeg kommer aldri til å få slanke legger f.eks. - med mindre jeg sulter meg og tærer på musklene. :rolleyes:
håper både undersøkelsen og forbedredelsene gikk greit for deg, var på en CT-røngen undersøkelse i sommer og måtte gjennom samme forberedelsene.. det var bostavelig talt noe dritt :p
Men CT-røntgen var ikke godt nok så nå skal jeg inn ta full coloskopi i mars, kan ikke si at jeg gleder meg.
Jeg måtte inbilde meg selv at jeg drakk smågodt for å få ned den der drikken, det smaker jo både surt, søtt og salt på engang..
ja en helt rar smak... brakk meg:P
det gikk greit... det var store forsinkelser så var ikke kjempe fornøyd med det akkurat:S
fikk heller ikke bedøvelsen jeg ble lovet... så det gjorde veldig vondt:( men problemet ble funnet så da er jeg fornøyd... nå får vi bare se hvor lang tid det tar før jeg får vite hva jeg skal gjøre da:P hehe
Så bra at de fant problemet da Lillemor, og oss håpe det ikke tar lang tid før du får rett behandling.
Moro å kjøpe nye klær vaskeklut! Jeg er også en bootcut menneske. Jeg har lyst å gå å kjøpe ny buske, men kjenner jeg er redd for at jeg ikke kan gå ned en str like vel. Tror jeg vil bli VELDIG skuffet om jg må kjøpe samme størellse igjen.
Aeryth, jeg har også gått ned jamt over hele kroppen. Eller egentlig mest på overdelen. Men til og med fingrene er blitt smale, gifte ringen er alt for stor:)
Kjenner jeg er irritert, varene mine fra Netrition ble stoppet i tollen, den er grei, kontrollert, også greitt, og så er det "noen varer" (aner ikke hvilke) som har så høyt vitamininnhold at de blir klassifisert som legemidler :eek: Skulle gjerne ha visst hvilke, sånn at jeg unngår det neste gang, nå blir rubbel og bit returnert.. Og så jeg som hadde et par ting der jeg så gjerne skulle hatt med meg på langturen min.. :( Joda, mulig det er bra jeg slipper å innta vitaminer jeg ikke vet om, men surt er det, åkke som. :(
Da må jeg møte frem personlig, de gir ikke ut opplysninger sånn uten videre, men kanskje om jeg var der og legitimerte meg.. Hallo.. Kjøre to timer for et kanskje? Nei, takk.
hahah, herremin. At det er mulig. Du kan jo f.eks sende tollvesenet en mail med hvilke produkter du vil bestille neste gang og spørre om de går igjennom, og hvilke som evt ikke gjør det? Jeg bruker å gjøre det om det er noe jeg er usikker på! :)
Akkurat kommet hjem fra selskap. Var jo selvsagt et rent kakeselskap..
Men for første gang i mitt liv har jeg klart meg så fint. Jeg spiste et lite kakestykke. Og valgte den kaken jeg anså hadde lavest GI. En med masse nøtter i. Koste meg lenge med det. Og spiste litt frukt. Sto til og med over den deilige marsipankaken, jeg som elsker det. Dette er et stort skritt for meg. Rørte ikke potetgull eller noe. Og jeg er stolt og fornøyd med meg selv!
Hei!
Var ny her på forumet ved årsskiftet, og har kost meg i januar med mye god og inspirerende lesning!
Dere er alle så utrolig flinke, og levende beviser på at det går an å leve lavkarbo og se resultater!
Jeg skal ned en hel masse kilo, og januar har gitt meg en kick-start!
Har egentlig veiedag i morgen, men siden dette er siste dagen i januar måtte jeg ta en tur på vekta igjen. Merket på klærne at jeg har minket rundt forbi. Kiloene har forsvunnet jevnt over hele kroppen, og det er deilig. Har ellers en kroppsfasong med kraftig rompe og kraftige lår. Ikke så mye mage, og relativt grei livvidde.
Så viser vekta at jeg i januar har mistet 6.3 kilo! Jeg er bare så utrolig fornøyd, så jeg er nødt til å dele gleden med noen! :D
Hurra!!!!
Sender en masse takkeklemmer til ALLE dere som er her på forumet!
Februar skal nå angripes med motivasjonen på topp! Good luck, folks! :p
Whoooooa!! :eek: Gratulerer! Det er skikkelig bra! :D Og velkommen hit! (jeg klarer ikke huske om du har skrevet innlegg tidligere, beklager den :p ) vi klarer kiloene sammen :heia::spent:
Da var januar snart over gitt...... det gikk jo kjapt :rolleyes:
Avsluttet måneden med å komme i gang med litt trim, og det var kjempedeilig Satser på å trimme mer neste uke :D
Ellers har helgen vært rolig, prøver fortsatt å bli kvitt siste rest av den stanhaftige forkjølelsen jeg nå har hatt i 4 uker - uvanlig lenge til meg å være :kadetgaar
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.