Jeg begynner 4. januar, og gleder meg masse. Leser mye om vekt-tap, hvor mye og hvor fort. Har lest boka til Torkild, men jeg har lyst til å høre om erfaringer fra folk på ,min str.
Hvor mye har dere gått ned på ketolyse?
Over hvor lang tid?
Jeg er 1,70, veier 86 kg, skal ned til minst 72 kg:-)
Hei!
Jeg har vært på ketolyse i 13 mnd nå og har tatt av nesten 30 kilo.
Jeg begynte på 108 kilo og er nå nede på 78....
Skal prøve å få bort 10-15 kilo til....
Jeg er like høy, begynte på tresifret for litt over to år siden. Gikk ned 27 kg på 7 mnd, men har vel gått opp igjen omtrent halvparten, grunnet sykdom og et meget dårlig 2009 på alle tenkelige måter. Men, nå er jeg på bedringens vei, både psykisk og fysisk, så jeg er i full gang igjen :)
Gikk ned 14 kg etter 3 mnd på ketolyse, har byttet over til genrell lavkarbo og nedgangen fortsetter. Jeg startet på 91,5 kg og er 1,62 høy..., nå er jeg nede i 75,5 kg.
Hei.
Jeg begynte på ketolyse i mai -09, og da jeg tok pause og gikk over på generell lavkarbo i november hadde jeg gått ned 18 kilo. Nedgangen har fortsatt på lavkarbo, men i julen har jeg skeiet ut - med god samvittighet! Skal starte opp på ketolyse igjen i midten av januar for å ta de siste 12-15 kiloene.
dere er flinke!! fantastiske resultater!
jeg skal begynne , er egentlig klar, men lurer på om jeg kan begynne uten å ha de vitaminere en trenger først? øg kan en kjøpe magnesium/sink/kalsium og selen tabl, eller må en ha dem som er spes for ketolyse?? før da må jeg vente på lønn...:((
Gruer meg litt, redd for å bli dårlig form i overgangen, men må jo gå bra med meg som alle dere..??:))
tusen takk for svar, og gratulere alle sammen med fantastiske resultat:-)
Herlig å lese dette før man begynner, det er motiverende:-)
Da håper jeg på godt resultat:-)
Fortsatt lykke til til alle nye og gamøle ketolysere:heia:
Jeg gikk på 3de eller 4de gangs ketolyse 3. Desember. Da var tallene 168 kg og 158 cm rundt midjen. 22. Desember gikk jeg ut av ketose for å ha julefri, og da var tallene 147 kg og 134 cm. Har gått opp 4 kg i jula, og ifølge min vekt så er det 3.2 kg væske og 0.8 kg fett, så godkjent jul.
Så joda, alt er mulig, men jeg var svært stor... Nå er jeg bare stor... Jeg har prøvd tidligere å være i ketose, med og uten de korrekte tablettene, med og uten omega 3 tilskudd. Min erfaring er at det er svært viktig å ta tablettene, men like viktig å ta Omega-3 også. Da raser ihvertfall jeg ned i vekt!
Du kan kanskje forberede deg på å bli litt sjaber de første dagene. Det er svært vanlig, tror jeg. Hodepine og litt lite energi. Men det er helt normalt - kroppen skal jo omstille seg fra å forbrenne karbohydrater til å forbrenne via ketoner. Og det går over etter noen dager!
Jeg er like høy som deg og begynte i mai i fjor på 98 kg. Gikk ned 10 kg på en måned, og 25 kg på 4 mnd. Har hatt pause siden slutten av november, men i morgen er det på'ann igjen. Skal ned noen kilo til.:D
Hei :)
Samboer og jeg begynte på ketolysekuren 1.nov 09.
Samboer : -18 kg
Jeg : -10,5 kg
Helt utroligt resultat på bare 2 mnd...
Vi er sååå fornøyd :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.